۹۰درصد اهداف زندان بانی اسلامی در زندان ارومیه محقق شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘عبدالله زنگنه’ روز یک شنبه در بازدید از زندان مرکزی ارومیه افزود: اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای در خصوص ایجاد فضای مناسب اشتغال و حرفه آموزی در اختیار مددجویان در این زندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بازدید از این مرکز ثابت کرد که اشتغال در زندانهای استان آذربایجان غربی دیگر شعار نیست بلکه به صورت عملی و گسترده به آن پرداخته می شود.

زنگنه اظهار کرد: برنامه های حمایتی از زندانیان در حوزه اشتغال کاملا عملیاتی شده و کارگاه های ایجاد شده در زندان مرکزی ارومیه تاییدی بر این مدعاست.

مدیر ارتقا امنیت و اشتغال وزارت کشور با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص اصلاح و تربیت و رسیدگی به بهداشت و سلامت زندانیان در آذربایجان غربی افزود: فضای موجود کاملا مطلوب است و باید از دست اندرکاران این حوزه قدردانی کرد.

زنگنه اظهار امیدواری کرد: فعالیت های اداره کل زندانها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی همچنان به سمت استاندارد های بهتر و ارزشمند تر پیش برود.

وی به همراه رییس اداره مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور به منظور ارزیابی و بررسی وضعیت زندانهای استان آذربایجان غربی در ابعاد مختلف اصلاح و تربیت ،آموزشی و فرهنگی، اشتغال و حرفه آموزی و مبارزه با مواد مخدر، بهداشتی و سلامت از زندان مرکزی ارومیه بازدید کردند.

۸۱۳۶/۵۸۳/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۷۱۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.