۹۰۰۰ اثر در مسابقه عکس همراه تهران

۱فروردین ۱۳،

آثار رسیده به مسابقه فیلم و عکس سامسونگ در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در روزهای آغازین سال ۹۲ از مرز ۹۲۰۰ اثر گذشت.
به گزارش ستاد خبری حامیان اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، در حالی که مهلت ارسال آثار به بخش ویژه سامسونگ در جشنواره همراه تهران با عنوان«ایده ها منتظر نمی مانند» تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد، تا کنون ۹۲۳۵ عکس و فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
طبق اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس همراه تهران تا کنون در این بخش ۲۳۵ فیلم و ۹۰۰۰ عکس حضور یافته اند.
این آثار از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره و یا با استفاده از اپلیکیشن فوتوفون به جشنواره ارسال شده‌اند. فوتوفون (photophone) یک اپلیکیشن اجتماعی فارسی سازگار با سیستم‌عامل اندروید است که امکان عکاسی، انتخاب و ارسال عکس به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را فراهم می کند.
دارندگان این اپلیکیشن می توانند عکس های رسیده به این جشنواره را نیز ببینند، به هر عکس امتیاز بدهند و تعداد امتیازهای هر عکس را پی گیری کنند. امکان برچسب‌گذاری روی عکس‌ها و جستجوی عکس بر اساس برچسب‌ها هم در این اپلیکیشن فراهم شده است. دسترسی به خبرها و تازه‌های اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از دیگر امکانات اپلیکیشن فوتوفون است. پس از اتمام اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، ارتباط علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل توسط اپلیکیشن photophone تداوم خواهد یافت. عکس‌های ارسالی از طریق فوتوفون در بخش رقابتی «ایده ها منتظر نمی مانند» شرکت داده می‌شوند که توسط شرکت سامسونگ، حامی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، با هدف ثبت ایده ها و لحظات خاص توسط گروه بزرگ کاربران تلفن همراه برگزار شده است.
تمامی علاقه مندان به ثبت اتفاقهای متنوع با تلفن همراه مانند جاذبه های تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، گردشگری، زیست محیطی و … می توانند در قالب عکس و فیلم های ۶۰ ثانیه ای در بخش «ایده ها منتظر نمی مانند» شرکت کنند.
بر اساس فراخوان این بخش محدودیتی در تاریخ ثبت عکس و فیلم ها وجود ندارد و به کلیه ی آثار پذیرفته شده برای این بخش، گواهی حضور در جشنواره اهدا خواهد شد.
در بخش عکس از هر متقاضی ۱۰ عکس که حجم هر یک تا ۴ مگا بایت و در فرمت JPEG باشد، پذیرفته می گردد. در بخش فیلم نیز هر شرکت کننده می تواند ۵ فیلم ۶۰ ثانیه ای که حجم هر یک تا ۵ مگا بایت باشد را از طریق پایگاه اینترنتی www.tfpf.mobi به دبیرخانه ارسال کند. به آثار برتر این بخش جوایزی از محصولات شرکت سامسونگ تعلق می گیرد


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.