۹۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی در کشور وجود دارد

۱۹اردیبهشت،

سید ˈحسین میرشفیعˈ پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های راه روستایی جنوب استان کرمان در گفت و گو با ایرنا افزود: برای برخورداری تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه آسفالته برنامه ریزی شده و این مهم با همکاری مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه لازم محقق می گردد.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار چهار هزار کیلومتر راه آسفالته تا شهریور امسال در روستاها احداث خواهد شد.

میرشفیع، با اشاره به مطالبات هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی پیمانکاران راه روستایی، گفت: پرداخت این مطالبات تقویت پیمانکاران برای شتاب بخشیدن در اجرای طرح های آسفالت روستایی را به دنبال خواهد داشت.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بسیاری از راه های روستایی پرجمعیت نیاز به بهسازی و روکش دارند که با پیش بینی منابع و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی مشکلات راه های روستایی در این بخش نیز برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار در جنوب کرمان از راه آسفالته بهره مند شده است، افزود: رشد راه های آسفالته در این منطقه بیش از حد انتظار بوده و از این حیث، جنوب کرمان از بسیاری از مناطق کشور جلوتر است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در دی سال ۱۳۸۶ با مصوبه ستاد راهبری و هماهنگی توسعه جنوب کرمان تاسیس شد و در این مدت بیش از هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه آسفالته در روستاهای این منطقه احداث شده است.ک/۳

۷۴۴۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.