Apple TV، غول کوچک رسانه ای اپل به زودی رونمایی می گردد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

همچنانکه اطلاع دارید در سه شنبه شب هفته آینده، شاهد کنفرانسی دیگر از سوی اپل خواهیم بود، و پاییز طوفانی اپل با دستاوردهای دیگر، به اوج خود خواهد رسید.

طبق خبرها و شایعات در قبل، شاهد نسل تازهی از سخت افزارها شامل: آیپد ۵، آیپد مینی ۲ و مک بوک پرو و همچنین خبر عرضه مک پرو تازه از تاریخ ۱۵ نوامبر خواهیم بود، و در بخش نرم افزار با عرضه نهایی ماوریکس و آپدیتهای فراوان نرم افزارهای اپل و نسخه iOS 7.1 برای رفع مشکلات و بهینه شده برای آیپدها مواجه خواهیم بود. اما ظاهراً باید یک منتظر یک سخت افزار دیگر باشیم و آن غول کوچک رسانه ای اپل Apple TV است.

 فروشگاه اینترنتی آمازون در آلمان و فرانسه در یک اقدام جالب، عرضه Apple TV نسل سوم کنونی را از تاریخ ۲۳ نوامبر به بعد، یعنی روز بعد از کنفرانس موکول نموده است. و نشان از این دارد که نسل تازه این دستگاه در راه است، که وبسایت آلمانی ifun.de نیز به ان اشاره دارد.

البته فروشگاههای آنلاین اپل در اروپا، هنوز نسل سوم از Apple TV را در دسترس دارند، و این منطقی است که اپل بخواهد تا قبل از رونمایی، محصولات تازه را لو دهد. با این حال غول خرید و فروش اینترنتی در وبسایت فرانسوی خودش یک مدل دیگر از آن را با شماره مدل MD199FD / A که برای نسخه فعلی در اروپا کاملاً همخوانی دارد، قرار داده است، و حاکی از آن است که احتمالاً خود را برای ارایه نسل تازه این دستگاهها آماده میکند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.