Asus، HTC و سامسونگ به اندرویید ۴.۱ ارتقا می‌یابند

آنطور که در این بیانیه آمده، Jelly Bean روی تبلت خود Asus، و همچنین برخی از تولیدات کمپانی سامسونگ،ZTE و HTC قرار خواهد گرفت. این خبر از این لحاظ بسیار عجیب است که قرار نبوده این شرکت ها ، دستگاه های خود را ارتقا دهند. هنوز هیچ زمان دقیقی هم درباره این به روز رسانی ها ذکر نشده است.

بنابراین تمام صاحبان دستگاه های Asus Transformer Pad،Transformer Pad Prime وTransformer Pad Infinity احتمالا Jelly Bean را روی دستگاه های خود خواهند دید. اما تمام چیزی که Asus در باره زمان به واقعیت پیوستن رویداد توانسته گفته است، احتمال به وقوع پیوستن آن در ماه های آینده است.

با اینکه زمان بندی اعلام شده از سوی Asus ممکن است خیلی بی معنی باشد، اما از طرفی هم اکثرا تصور می کنند که احتمالا منظور او روز های نزدیک کریسمس بوده است که احتمالا این کمپانی می خواهد تبلت جدیدش را با اندرویید ۴٫۱ عرضه کند.

نکسوس ۷ گوگل تنها تبلتی است که قرار است با Jelly Bean ای که رویش نصب شده است ( نه اینکه ارتقا یافته نسخه قبلی باشد) عرضه شود که این تبلت هم ساخت کمپانی Asus است.

شاید این دسترسی سریع به Jelly Bean ، به این معنی باشد که Asus یکی از اولین کمپانی هایی خواهد بود که مجوز ارتقا اندرویید های تولیداتش را دارد. Asus  هنوز اندرویید را در بسته های سفارشی تبلت Transformer خود قرار نداده است، بنابراین این بازسازی مجدد می تواند به او کمک کند.

اگر شما هیچ یک از سه دستگاهی که Asus در بیانیه اش ذکر کرده است را ندارید و هنوز هم دلتان آخرین نسخه Jelly Bean را می خواهد ، امید خود را از دست ندهید چرا که این کمپانی در ادامه گفته است بررسی قرارگیری و به روز رسانی Jelly Bean روی دستگاه های دیگر همچنان ادامه دارد، اما هنوز جزئیات آن اعلام نشده است.

HTC، سامسونگ و ZTE هم به زودی بروز رسانی می کنند

HTC هم اعلام کرده است که سه اسمارت فون One X،One XL وOne S اش که هم اکنون به صورت استاندارد اندرویید ۴ دارند ، نخستین کاندیداهای این کمپانی برای ارتقا یافتن به Jelly Bean هستند. البته صاحبان این گوشی های نباید مثل آنچه در HTC Sense دیده اند منتظر ویژگی های بصری خیلی خاصی در این سیستم عامل باشند.شاید برنامه زمان بندی Asus برای ورود Jelly Bean به تبلت هایش اندکی مبهم باشد اما در مقایسه با HTC بسیار مشخص تر است.

سامسونگ نیز در موقعیتی مشابه با HTC قرار دارد، Nexus S و Galaxy Nexus به زودی به اندرویید ۴٫۱ ارتقا خواهد یافت اما هنوز وضعیت سایر دستگاه های این کمپانی مشخص نیست. به احتمال قوی ، ابتدا گلکسی اس ۳ و به دنبال آن دگلکسی نوت و سپس سایر تبلت های سامسونگ این به روز رسانی  را دریافت خواهند کرد.

یکی از منابع آگاه نزدیک به سامسونگ به SamMobile.com گفته است آزمایش نصب اندرویید ۴٫۱ برروی گلکسی اس سه در آخرین مراحل خود قرار دارد و احتمالا به زودی، در ماه های آگوست یا سپتامبر، آماده خواهد شد. البته سامسونگ که از اشتباهات گذشته خود درس آموخته هنوز این مطلب را تایید نکرده است.

در نهایت هم ZTE اعلام کرده است که مدل چینی N880E این کمپانی سومین اسمارت فون جهان خواهد بود که اندرویید ۴٫۱ را دریافت می کند.

سونی ، ال جی و موتورلا هنوز خارج از این برنامه قرار دارند.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.