Belkin WeMo Baby به شما این امکان را می‌دهد که از طریق اینترنت و یک دستگاه iOS صدای کودکتان را بشنوید

محصولات سری WeMo کمپانی بلکین با هدف اتوماسیون خانگی تولید می گردند. هر از گاهی این کمپانی محصول جدیدی را به این خانواده اضافه می‌کند و سعی دارد تا با تکمیل آنها یک پکیج کامل اتوماسیون خانگی را ارائه نماید. جدیدترین عضو این خانواده، WeMo Baby نام دارد که برای مانیتورینگ اطفال در منزل از راه دور مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از ماه آینده با قیمت ۹۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

سری محصولات WeMo کمپانی Belkin همگی برای اتوماسیون خانگی هستند. حتی در IFTTT نیز برای این محصولات تریگرهای تحریک در نظر گرفته شده است. آخرین عضو این سری از محصولات WeMo Baby نام دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا از راه دور متوجه صدای گریه یا زمزمه کودکتان شوید.

belkin-wemo-baby-screenshotاین دستگاه ساده در واقع یک میکروفون با قابلیت اتصال WiFi است که می‌تواند صدای کودکتان را به طور همزمان روی شش دستگاه شما پخش کند. برای این کار کافی است دستگاه‌هایتان مجهز به سیستم عامل iOS 5 یا نسخه بالاتر آن و البته اپلیکیشن WeMo Baby باشد. این اپلیکیشن مجهز به سرویس مانیتورینگ کودک Evoz است و از طریق اتصال ۴G ،۳G و WiFi کار می کند.

والدینی که به خاطر مشغله‌های فراوان کمتر در کنار فرزند خود هستند، می‌توانند در حالی که در اتاقی دیگر هستند و یا حتی در محل کار خود صدای کودک دلبندشان را بشنوند.

این محصول از اوایل ماه آینده با قیمت ۹۰ دلار روانه بازار خواهد گردید.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.