BRT ترمینال جنوب را به پایانه خاوران وصل می‌کند

۰۵خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از ایسنا، حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد : خط ۸ اتوبوس های تندرو حدفاصل ترمینال جنوب تا پایانه خاوران به طول حدود ۷٫۵ کیلومتر در دست احداث قرار دارد که این خط به زودی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: این خط با اتصال خط ۴ اتوبوس های BRT به خطوط ۲ و ۳ این سامانه، نقش مهمی در تکمیل شبکه ای منسجم و یکپارچه خطوط اتوبوس های تندرو در تهران دارد و می تواند روزانه حجم قابل توجهی از سفرهای شهری را تحت پوشش قرار دهد.

آقایی با بیان اینکه خط ۸ اتوبوس های تندرو ۲ ایستگاه مبدا و مقصد و ۵ ایستگاه بین راهی دارد گفت: جداسازی کل مسیر در این خط صورت گرفته است و کف سازی ایستگاه ها نیز در دست اجرا است. همچنین سرپناه یکی از ایستگاه نصب شده است.

وی تاکید کرد: یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در این خط این است که فضاهای سبز در مسیر خط و ایستگاه ها کاملا حفظ شده است و به همین سبب زیبایی و جلوه خاصی در مسیر خط وجود دارد.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه هیچ درختی در مسیر بزرگراه بعثت و خط ۸ اتوبوس های تندرو جابه جا نشده است گفت: ایستگاه های این خط در وسط و رفوژ میانی مسیر واقع شده است و تلاش شده تا مجموعه اقدامات در این خط به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.