F12 نوویتک روسو [ویدئو]

۰۹م آذر ،

نوویتک روسو اگرچه اولین تیونر دنیا بود که افتخار دست زدن به فراری F12 برلینتا را داشت اما تغییراتی که در این خودرو اعمال کرده اصلا در حدواندازه های نام فراری نبود؛ ظاهرا در این مورد خاص نوویتک برای اول بودن از کارهای همیشگی خود فاکتور گرفته!

Ferrari F12 Berlinetta by Novitec Rosso

استفاده از فنرهای اسپرت ارتفاع خودرو را تا ۴۰ میلیمتر کاهش داده همچنین نوویتک برای محور جلویی خودرو سیستم تنظیم ارتفاع (Lifting System) تازهی مهیا کرده که می توان به کمک آن بازهم ۴۰ میلیمتر تغییر ارتفاع داد. برای چرخ های جلو از رینگ های ۲۱ اینچی با تایرهای پیرلی با سایز ۲۵۵/۳۰ و در عقب نیز از رینگ های ۲۲ اینچی با تایرهای ۳۳۵/۲۵ استفاده شده است.

در قسمت فنی تیونر قدرت پیشرانه ۶٫۲ لیتری فراری F12 را از ۷۴۰ اسب به حدود ۷۶۳ اسب بخار در دور ۸,۵۰۰ رسانده؛ گشتاور تولیدی نیز از ۷۹۰ به حدود ۶۰۳ نیوتن متر در دور ۶,۳۰۰ افزایش یافته تا نهایتا حداکثر سرعت F12 با ۵ واحد افزایش به ۳۴۵ کیلومتر برساعت برسد. صدای خروجی سیستم اگزوز نیز با اهرم کنترلی قرار گرفته روی فرمان که می تواند دریچه های کنترلی اگزوز را در حالت باز یا بسته نگه دارد، قابل تغییر است. نوویتک همچنین اعلام کرده که برنامه های بیشتری برای ارتقای F12 درنظر دارد.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.