Galaxy S IV اواخر آپریل وارد ۱۵۵ کشور جهان می‌شود

۲۷م اسفند ،

 

شرکت سامسونگ سرانجام گوشی هوشمند Galaxy S IV را به صورت رسمی معرفی کرد و توضیح داد که این محصول با تازهترین نوع نمایشگر و پردازنده به دست کاربران می‌رسد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌ این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۹۹/۴ اینچی از نوع Super AMOLED دارد که کیفیت تصویر در آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است در هر اینچ مربع ۴۴۱ پیکسل را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر این گوشی هوشمند بر اساس ماتریکس PenTile ساخته شده است و هنوز هیچ نمایشگری در جهان با این کیفیت ارایه نشده است.
 
مدل بین‌المللی گوشی هوشمند Galaxy S IV همراه با تراشه Exynos 5 Octa روانه بازار می‌شود که چهار هسته پردازشگر Cortex-A15 با توان ۶/۱ گیگاهرتز و چهار هسته پردازشگر Cortex-A7 با توان ۲/۱ گیگاهرتز را در خود جا داده است و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع PowerVR SGX 544MP3 است.
 
مدل دیگری از این گوشی هوشمند روانه بازار خواهد شد که تراشه مرکزی آن Qualcomm Snapdragon 600 است که هسته‌های پردازشگر ۴ Krait 300 و پردازنده گرافیکی Adreno 320 روی آن نصب شده است. هر دو مدل این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می‌کنند و رم ۲ گیگابایتی دارند.
 
این طور که سامسونگ اعلام کرده است، این گوشی هوشمند اواخر آپریل ۲۰۲۴ به صورت همزمان از طریق ۳۲۷ شرکت مخابراتی وارد ۱۵۵ کشور جهان می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.