Galaxy S5 سامسونگ آپریل وارد بازار جهانی می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیرعامل سامسونگ تایید کرد که این شرکت بزرگ الکترونیکی مدل تازه قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند خود موسوم به Galaxy S5 را در آپریل امسال روانه بازار می‌کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "لی یونگ هی"(Lee Young Hee) مدیر مرکز تلفن‌همراه در شرکت سامسونگ با این توضیحات فعالیت‌های آتی این شرکت کره‌ای در جریان عرضه گوشی هوشمند Galaxy S5 را تا اندازه‌ای مشخص کرد.
 
سامسونگ برای این محصول مانند مدل قبلی آن با نام Galaxy S4 زمان‌بندی مشابهی در نظر گرفته است و بر این اساس گوشی هوشمند یاد شده را در ماه مارس معرفی می‌کند و در ماه آپریل به دست کاربران جهانی می‌رساند. این مسئله به آن معنی خواهد بود که شرکت سامسونگ در کنفرانس جهانی تلفن‌همراه(MWC 2014) که ماه آینده در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، از هیچ گوشی هوشمند پرقدرتی رونمایی نخواهد کرد.
قرار است گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ با iPhone 5S اپل رقابت کند و این در حالی است که سامسونگ باید آن را برای رقابت با گوشی هوشمند iPhone 6 نیز آماده سازد و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود که در این گوشی هوشمند کره‌ای از حسگر اثر انگشت و اسکنر مخصوص عنبیه چشم استفاده شود.
بنابراین می‌توان گفت که سامسونگ قصد رقابت با گوشی‌های اپلی را ندارد و از آن‌ها بسیار جلوتر و پیشرفته‌تر عمل می‌کند. مدیر مرکز تلفن‌همراه در شرکت سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy S5 در هنگام ورود به بازار جهانی به واسطه سیستم تشخیص عنبیه چشم بزرگترین تحول را در این حوزه ایجاد می‌کند.
شرکت سامسونگ همچنین به این آگاهی رسیده است که کاربران شکل ظاهری Galaxy S4 را چندان نپسندیده‌اند و به همین خاطر قرار است که گوشی هوشمند تازه با ظاهر کاملا متفاوت عرضه شود.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.