IBM امکان آزمایش ابزارهای موبایلی پیش از عرضه را فراهم کرد

۱۶خردادماه،

شرکت IBM اعلام کرد همکاری‌هایی را با شرکت مخابراتی AT&T آغاز کرده است که بر اساس آن به مراکز توسعه دهنده ابزارهای موبایلی امکان می‌دهد برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خود را روی شبکه‌های مخابراتی امتحان کنند، از میزان مصرف باتری توسط ابزارهای خود مطلع شوند و تغییرات لازم برای ارایه کیفیت بالاتر با قابلیت‌های اجرایی بهتر را روی ابزارهای خود ایجاد نمایند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مشتریان IBM با این طرح می‌توانند دریابند که ابزار موبایلی آن‌ها چطور روی شبکه‌های مخابراتی مختلف اجرا می‌شود تا به سرعت بتوانند مشکلات آن‌ها را برطرف کنند و قابلیت‌های اجرایی ابزار خود را ارتقا دهند.
 
سرویس متن‌باز ARO شرکت مخابراتی AT&T برای این کار رایگان عرضه شده است و به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری امکان تحلیل و بررسی قابلیت‌های اجرایی ابزارها و برنامه‌های مختلف را می‌دهد؛ هرچند که این ابزارها تجاری باشند یا مخصوص کاربران خانگی طراحی شده باشند.
 
سرویس ARO هم‌اکنون توسط بیش از ۱۵۰۰ مرکز تولیدکننده نرم‌افزارهای موبایلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتیجه آن سبب شده است تا کاربران ابزارهای کارآمدتر و بهتری در اختیار داشته باشند. این فرآیند سبب شده است تا فرآیند استفاده از اطلاعات در ابزارها ۳۵ درصد کاهش یابد و سرعت اجرای ابزارها نیز ۶۰ درصد بیشتر شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.