Larry Page : باید به دنبال تکنولوژی های انقلابی بود

ممتازنیوز:

Larry Page

در جریان کنفرانس Google I/O 2013 آقای Larry Page مدیر شرکت گوگل به روی صحنه رفت و با سخنان مهیج و جالب خود که تشویق حضار و شرکت کنندگان در کنفرانس را به همراه داشت به شرایط آینده این شرکت و محصولات خلاقانه پیش رو اشاره کردند.

وی به اهمیت علوم و تکنولوژی و نقش جامعه جهانی در تربیت افرادی که عاشق تکنولوژی هستند اشاره کرد. Page به منفی نگری های فراوان پیرامون روابط گوگل با شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی مانند اپل، مایکروسافت، فیسبوک و… اشاره داشت و گفت که به جای یک تفکر مثبت و سازنده، به طور گسترده شاهد یک طرز تفکر منفی در این روابط بوده ایم که به رشد دنیای تکنولوژی صدمات فراوانی وارد کرده است.

خلاصه ای از حرف های مهم آقای Page بدین شرح است :

تمامی مطالب و رویدادهایی را که پیرامون شرکت گوگل مطالعه می کنم، در راستای تقابل ما با سایر شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی می باشد که من واقعا از این موضوع احساس خوبی ندارم. ما باید چیزهایی بسازیم که قبلا وجود نداشته اند.
و همچنین چرا این تفکر وجود دارد که تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است؟ پیشرفت و شکوفایی تکنولوژی با آرزوهای ما بسیار فاصله دارد.
همگی ما در این رکود نقش بسزایی داشته ایم و معتقدم که تاکنون فقط از ۱ درصد پتانسیل خود برای پیشرفت دنیای تکنولوژی استفاده کرده ایم.
ما باید به جای مواردی مانند رویارویی اپل و سامسونگ یا اندروید و اپل، بر روی نکات مثبت و مثب اندیشی، اختراعات و انقلاب ها تاکید کنیم تا به اهداف و خواسته های خود برسیم.

PhoneArena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.