Moto X موتورولا با نانوسیم‌کارت معرفی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوشی هوشمند Moto X موتورولا طی کنفرانس مطبوعاتی ویژه‌ای معرفی شد،‌ نکته چندان قابل ملاحظه‌ای را شامل نخواهد شد و بیشتر امکانات آن شبیه بیشتر گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که این روزها از جانب شرکت‌های مختلف وارد بازار می‌شوند.
 
Close window
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یکی از نکات محسوس در مورد این گوشی، پشتیبانی آن از نانو سیم‌کارت(nanoSIM) به جای میکرو سیم‌کارت(microSIM) است که البته این روزها بیشتر گوشی‌های هوشمند تازه عرضه شده در جهان مبتنی بر میکرو سیم‌‌کارت به دست مشتریان می‌رسند.
 
این اطلاعات از سوی پایگاه‌های خبری هنگ‌کنگ انتشار یافته است و بر این اساس گفته می‌شود که گوشی یاد شده به‌جز آمریکا به صورت همزمان در دیگر کشورهای جهان هم عرضه می‌شود.
 
دیگر تصاویر انتشار یافته این گوشی هوشمند را با Motorola Milestone 3 مقایسه کرده است. گوشی هوشمند Moto X موتورولا در ضخیم‌ترین بخش خود ۸٫۷ میلیمتر و در باریک‌ترین بخش خود ۵٫۸ میلیمتر ضخامت دارد. طول این گوشی هوشمند ۱۲۵٫۹ و عرض آن هم ۶۶ میلیمتر است که این اندازه‌ها برای محصولی با نمایشگر ۴٫۷ اینچی قابل ملاحظه به نظر می‌رسد.
 
از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به کیفیت نمایشگر آن اشاره کرد. این نمایشگر تصاویر را به صورت ۷۲۰ پیکسلی به نمایش می‌گذارد و برای آن پردازنده دوهسته‌ای Krait، دوربین دیجیتالی ۱۰ مگاپیکسلی و حسگر منحصر به‌فردی در نظر گرفته شده است که می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تهیه کند.
 
قرار است این گوشی هوشمند فردا طی یک کنفرانس مطبوعاتی در آمریکا معرفی شود و گفته می‌شود این اولین گوشی خواهد بود که به طور کامل در کشور آمریکا تولید شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.