Nokia Lumia 1520 فردا عرضه می‌شود

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شرکت نوکیا بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود قصد دارد در تاریخ ۲۸ آگوست یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و در آن از فبلت Lumia 1520 رونمایی کند.

مرکز خبری @evleaks در گزارشی به نقل از منابع آگاه توضیح داد، Nokia Bandit که دستگاهی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی محسوب می‌شود، با نام Nokia Lumia 1520 به دست کاربران جهانی می‌رسد.

 

این قبیل محصولات که بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی طبقه‌بندی می‌شوند فبلت(Phablet) نام دارند و Bandit ویندوزی نوکیا که به این خانواده از محصولات تعلق دارد و تاکنون با نام‌های مختلف از آن یاد شده است، نمایشگر لمسی ۶ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ مایکروسافت ساخته شده و علاوه بر نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی، شرکت نوکیا پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای را برای آن در نظر گرفته است. شایعاتی که پیش از این انتشار یافته بود نشان می‌داد که این محصول پردازنده مرکزی Snapdragon 800 را در خود جا داده است.

شرکت نوکیا بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود قصد دارد در تاریخ ۲۸ آگوست یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و در آن از فبلت Lumia 1520 رونمایی کند. لازم به ذکر است این شرکت فنلاندی به صورت همزمان یک رایانه لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل Windows RT را نیز تولید کرده است که به زودی از آن رونمایی می‌کند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.