PS4 سونی را پیش‌ از استفاده به‌روز کنید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اگرچه همه پایگاه‌های خبری مزایای فراوان مدل تازه کنسول بازی سونی موسوم به PlayStation4 را منتشر کرده‌اند، اما بد نیست که از هم‌اکنون با بعضی از مشکلات آن هم آشنا شوید.
 
این کنسول بازی در ماه نوامبر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و زمانی‌که شما آن را از جعبه خارج می‌آورید، پیش از آنکه از انجام بازی‌های مختلف در آن لذت ببرید باید نرم‌افزاری را موسوم به PS4 System Software Update 1/50 روی آن بارگذاری کنید تا سیستم داخلی این محصول به‌روز شود. 
بدون این نرم‌افزار به‌روزرسان، شما نمی‌توانید از قابلیت اجرای دیسک‌های Blu-ray Disk یا DVD در کنسول بازی PS4 بهره ببرید و علاوه بر این، امکان استفاده از ابزار Online Multiplayer و سرویس پخش موسیقی Background و دیگر قابلیت‌ها هم غیرممکن می‌شود. در آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شده که فناوری ارتباطی بلوتوث در کنسول بازی PS4 سونی با سیستم‌عامل ویندوز ۸ مایکروسافت سازگار است و این اطمینان وجود دارد که قابلیت یاد شده با سیستم‌عامل اندروید گوگل هم سازگاری پیدا ‌کند. البته بعضی تصاویر ویدیویی انتشار یافته است که نشان می‌دهد این سیستم با رایانه‌های Mac اپل هم سازگاری دارد.
توجه داشته باشید، برای اینکه سیستم داخلی این محصول را به‌روز کنید باید PS4 را به ‌اینترنت متصل کنید. اما برای اتصال این کنسول بازی به‌اینترنت بعضی قابلیت‌ها تعریف نشده است که از جمله آن می‌توان به حالت از سرگیری (تعلیق) اشاره کرد که در جریان بارگذاری‌های اینترنتی کاربرد فراوان دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.