Qualcomm بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی جهان شد

۱۴اردیبهشت،

Qualcomm بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی جهان شد

Qualcomm بزرگترین تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی جهان شد

شرکت Qualcomm توانسته است نام خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده تراشه‌های LTE موبایلی حفظ کند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : شرکت‌هایی که در زمینه تولید پردازنده‌های موبایلی فعالیت می‌کنند، در تلاش می باشند تا بخش اعظم تلاش خود را به تولید پردازنده‌های مبتنی بر فناوری LTE معطوف سازند.

در این میان شرکت Qualcomm توانسته است نام خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده تراشه‌های LTE موبایلی حفظ کند تا با این روند دوسوم تمام این پردازنده که طی سال ۲۰۱۲ میلادی در بازار جهانی عرضه شد، در این شرکت به تولید رسیده باشد.

“فیلیپ سولیس”( Philip Solis) مدیر این تحقیقات گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که دو شرکت Broadcom و اینتل رقابت تنگاتنگی را با شرکت Qualcomm آغاز کنند. در این میان دیگر شرکت‌های تولیدکننده پردازنده‌های LTE سهمی از این بازار را در اختیار دارند. پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۲۰۱۸ میلادی تنها برای تلفن‌های همراه بیش از ۸۵۰ میلیون پردازنده LTE وارد بازار جهانی شود».

تولیدکنندگان پردازنده‌های مبتنی بر شبکه مخابراتی LTE این روزها محصولات خود را مجهز به پلتفورم‌هایی روانه بازار می کنند که کار را برای تولیدکنندگان گوشی هوشمند آسان می‌کند تا به راحتی از این محصولات استفاده کنند.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.