SLS AMG GT3 جدید

چند روز پیش، مرسدس به عنوان چهل و پنجمین سالگرد تولید SLS AMG Gt3، نسخهٔ جدید و مخصوص این خودرو را رونمایی کرد، این خبر خوشی است برای علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی تا رقابت بین این خودرو های جدید را تماشا کنند.

قرار است از این خودرو تنها ۵ عدد تولید شود، رنگ مات این خودرو پیش از این رونمایی شده بود، این خودرو تغییراتی در طراحی نیز کرده است که می‌توانیم به شکاف‌های جلو و اسپویلر عقب بزرگ‌تر اشاره کنیم. طبق گفته های مرسدس بنز، این خودرو طراحی بهتری دارد و رنگ مات و رینگ‌هایش از کیفیت بهتری برخوردارند.
مرسدس بنز برای این خودروی مسابقه ای، چهار چوب فولادی متناسب با رنگ خودرو در نظر گرفته است، همچنین افزودن داشبورد و کنسول فیبر کربنی از دیگر ویژگی‌های داخل کابین است، لوگوی چهل و پنجمین سال ساخت این خودرو هم در بسیاری از نقاط، مانند داشبورد خودنمایی می‌کند.
مرسدس بنز اعلام کرده است که خریداران در صورت تمایل می‌توانند در کلاس‌های رایگان آموزشی شرکت کنند و لذت رانندگی در پیست را تجربه کنند و در صورت اتمام و خرید خودرو، مرسدس گواهی‌نامه ای با امضای برند اشنایدر به خریداران اهدا خواهد کرد.

این خودرو دارای موتور استثنایی AMG می‌باشد، به طور استاندارد این خودرو از موتور ۶٫۳ لیتری V8 استفاده خواهد کرد و هنوز توان آن مشخص نشده است.
در نهایت اتومبیل به طور مستقیم در مقر اصلی AMG تحویل خریدار خواهد شد، این خودرو ۴۵۰,۲۵۰ یورو قیمت خورده است.

منبع: پدال


اخبار و مقالات دنیای خودرو | Maxspeed.IR

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.