Start Menu به سیستم‌عامل ویندوز برمی‌گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی میباشید که تمایل دارید شکل و شمایل Windows 8 به حالت قبلی خود برگردد و همان فضای سنتی و قبلی در اختیار شما قرار گیرد، باید اندکی صبر کنید.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دو تن از منابع آگاه تایید کردند که شرکت مایکروسافت قصد دارد در به‌روزرسانی بعدی سیستم‌عامل رایانه‌ای خود، کلید Start با قابلیت‌های قبلی آن را در اختیار کاربران بگذارد. نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز که از هم‌اکنون با نام Threshold شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۴ میلادی به دست کاربران می‌رسد و برای آن قابلیت‌های قدیمی ویندوز هم در نظر گرفته شده است.
 
پیش‌بینی شده ست که نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز تغییرات فراوانی را شامل شود و طی آن قابلیت‌هایی از جمله ابزار Metro به صورت داخلی برای مرورگر ویندوز ارایه شود و در نهایت Start Menu به این سیستم‌عامل برگردد.
 
اگر شما هم کاربر آخرین نسخه سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت میباشید و Windows 8.1 را در اختیار دارید، متوجه بازگشت کلید Start در گوشه سمت چپ و پایین نمایشگر خود شده‌اید. این کلید تمامی قابلیت‌های کلید Start در نسخه‌های قبلی ویندوز را انجام نمی‌دهد و در مقابل، قابلیت‌های کلید Windows در سیستم‌عامل Windows 8 را شامل می گردد. با فشردن این کلید شما می‌توانید وضعیت خود را بین دستکاپ و Start Screen تغییر دهید.
 
اما "پائول توروت"( Paul Thurrott) از مدیران داخلی مایکروسافت قول داده است که نسخه بعدی ویندوز شامل کلید Start Menu با قابلیت‌های قبلی خود بشود. او همچنین گفته است که احتمال می‌رود این قابلیت در Windows 8.2 به دست کاربران برسد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.