Svbtle عمومی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

محیط طراحی بلاگ Svbtle از این پس برای تمامی کسانی که ثبت نام کرده اند باز خواهد بود.
 
 
Screen shot 2014 01 14 at PM 01.12.10 730x354 Blogging platform Svbtle is now open to all for new signups (Update: back to invite only access)
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، داستین کورتیس پیش از این به TNW گفته بود Svbtle هنوز بطور رسمی باز نیست و دسترسی عموم تنها برای مدت محدود و بصورت آزمایشی است. پس از آن که سرور ها دچار اضافه بار شدند Svbtle نیز به حالت سابق خود یعنی invite-only بازگشت. اگرچه کورتیس همان موقع نیز اشاره کرده بود که احتمال دارد مجدداً Svbtle برای همگان باز شود اما اینبار برای مدتی طولانی تر.
 
داستین کورتیس طراح وم برنامه نویس محیط بلاگ نویسی، محیطی را طراحی کرد به اسم Svbtle که پیش از این تنها برای عده معدودی از کاربران انتخاب شده با بود – شما بایستی از طریق ایمیل درخواست خود را به پایگاه اینترنتی می دادید و آنها برای شما امکان ایجاد بلاگ را بررسی می کردند.
 
اما اکنون این محیط برای تمامی کسانی به تازگی ثبت نام کرده اند باز است. شما به راحتی می توانید ابتدا نام خود سپس ایمیل خود و بعد از آن گذرواژه خود را وارد کنید و به همین سادگی صاحب بلاگ تازه خود می شوید.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.