Xbox One قابلیت وصل شدن به Ps4 را دارا می باشد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

به تازگی آقای Albert Panello یکی از مدیران مایکروسافت اعلام کرده است که شما با یک کابل HDmi می توانید کنسول PlayStation 4 را به Xbox One متصل کنید و بازی های این کنسول را بر روی Xbox One اجرا کنید.

ه تازگی آقای Albert Panello یکی از مدیران مایکروسافت اعلام کرده است که شما با یک کابل HDmi می توانید کنسول PlayStation 4 را به Xbox One متصل کنید و بازی های این کنسول را بر روی Xbox One اجرا کنید.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات کامل را به اطلاعتان برسانیم.

آقای Albert Panello اشاره کرده اند که شما با این کار می توانید عناوین Ps4 را بر روی Xbox One اجرا کنید.البته این کار باید به وسیله ی یک کابل HDMI صورت بگیرد و شما باید این کابل را به این دو کنسول وصل کنید تا بتوانید به اجرای بازی ها بپردازید و به محض خارج شدن این کابل سریعا از بازی خارج می شوید.

همچنین زمانی که شما این عمل را انجام بدهید سریعا به منوی اصلی Ps4 سوئیچ می شوید و باید از طریق منوی اصلی این کنسول به ادامه ی کار بپردازید.

در آخر نیز اعلام شده است کنسول های Xbox 360, PlayStation 3 و Wii U نیز از طریق کابل HDMI به Xbox One وصل می شوند.

تنها خوبی این مسئله برای کسانی است که بسیار با دسته ی Ps4 راحتی مورد نظر خود را ندارند و می خواهند با دسته ی Xbox One به بازی کردن عناوین سونی بپردازند.این را هم در نظر بگیرید که شما با این کار هزینه ی بیشتری را نیز باید برای برق بدهید و در آخر نیز باید پول دو کنسول را تنها برای دسته بپردازید.

اما باز هم این به شما بستگی دارد و این قابلیت در Xbox One وجود دارد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.