Z10 بلک‌بری با تخفیف ۱۹۹ دلار فروخته می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

"جمعه سیاه" یا روز حراج گسترده کالاها و خدمات در آمریکا به پایان رسید و در کنار آن منابع خبری از روز دیگری با نام "دوشنبه سایبری" صحبت می‌کنند که شرکت‌های فناوری در آن نیز محصولات خود را به تخفیف به دست مشتریان می‌رسانند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت بلک‌بری از جمله مراکزی محسوب می‌شود که قصد دارد مشتریان خود را در این روز راضی کند و بر این اساس اعلام کرده است که یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند خود موسوم به Z10 را با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رساند.
البته توجه داشته باشید که قیمت یاد شده برای BlackBerry Z10 بدون اجبار برای استفاده از هرگونه سیم‌کارت یا قرارداد مخابراتی اعلام شده است.
 
شرکت بلک‌بری همچنین قصد دارد این گوشی هوشمند پیشرفته را با رقم یاد شده به صورت رایگان عرضه کند و برای ارسال آن به کاربران در سراسر جهان هیچ گونه پولی در اختیار نگیرد. بنابراین می‌توان ۱۹۹ دلار را قیمت نهایی گوشی Z10 بلک‌بری دانست.
تنها چیزی که کاربران برای خرید این گوشی هوشمند با قیمت یاد شده نیاز دارند، استفاده از کد BFEMAILZ10 است تا بتوانند به یکی از مشتریان شرکت بلک‌بری تبدیل شوند.
 
گوشی هوشمند Z10 بلک‌بری تنها محصولی محسوب نمی‌شود که با تخفیف به دست کاربران جهان می‌رسد و به همین خاطر، متقاعد کردن کاربران برای خرید چنین گوشی با قیمت ۱۹۹ دلار اندکی دشوار به نظر می‌رسد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.