آستون ویلا مغلوب شیاطین سرخ شد

۲۰ آبان ،

تیم منچستر یونایتد با برتری مقابل آستون ویلا در هفته یازدهم لیگ برتر صدرنشینی خود در جدول را تحکیم بخشید.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه ویلاپارک با نتیجه سه بر دو میزبان خود تیم آسوتن ویلا را شکست داد و با کسب ۲۷ امتیاز از ۱۱ بازی صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تحکیم بخشید.

در این بازی که از ساعت ۲۱ به وقت تهران آغاز شد؛ ابتدا آندرس ویمان در دقایق ۱+۴۵ و ۵۰ برای آستون ویلا گل زد و این تیم را دو بر صفر پیش انداخت اماخاویر هرناندز در دقیقه ۵۸ اختلاف را به یک گل رساند.

در دقیقه ۶۳ رون ولار بازیکن تیم آستون ویلا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی مساوی شود.

سرانجام در دقیقه ۸۷ بازی خاویر هرناندز یکبار دیگر دروازه ویلا را باز کرد تا شیاطین سرخ نهمین برد خود را در این فصل کسب کنند و صدرنشینی خود در لیگ جزیره را تحکیم بخشند.

در یکی دیگر از بازی های مهم امروز دو تیم لندنی آرسنال و فولام از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

در این بازی اولیور گیراود در دقایق ۱۱ و ۶۹ و لوکاس پودولسکی در دقیقه ۲۳ برای توپچی ها و دیمیتار برباتوف در دقایق ۲۹ و ۶۷ و الکس کاکانیکیلیچ در دقیقه ۴۰ برای فولام گل زدند.

شایان ذکر است در این بازی اشکان دژاگه ملی پوش کشورمان ذر ترکیب اصلی فولام به میدان رفت و ۸۵ دقیقه بازی کرد.

همچنین در مهمترین بازی های فردا یکشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران چلسی تیم دوم جدول میزبان لیورپول است و منچسترسیتی قهرمان فصل قبل از ساعت ۱۷ با تاتنهام بازی می کند.

از ساعت ۱۸:۳۰ نیز تیم نیوکاسل در سنت جیمز پارک میزبان تاتنهام است. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.