˝اکباتان˝ در فرهنگسرای فردوس نقد می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

عصر روز دوشنبه؛

سی و پنجمین جلسه از سلسله نشست های نقد و بررسی فیلم های سینمای ایران، به ˝اکباتان˝ مهرشاد کارخانی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ در سی و پنجمین جلسه نقد و بررسی فیلم در فرهنگسرای فردوس؛ فیلم “اکباتان” به کارگردانی مهرشاد کارخانی اکران خواهد شد و بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور کارشناسان برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جلسه روز دوشنبه ۷ بهمن ماه ساعت شش بعد از ظهر در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

مهرشاد کارخانی امسال فیلم “در بست آزادی” را به سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه کرد که این فیلم در هیچ کدام از بخش های مسابقه سینمای ایران راه نیافت و سرنوشت نا معلومی برای اکران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را خواهد داشت.

اکباتان چهارمین ساخته مهرشاد کارخانی بعد از “گناه من”، “ریسمان باز” و “کوچه ملی” از روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در گروه های سینمایی آزاد در تهران و شهرستان ها به اکران در می آید. اکباتان پیش از این در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود و در چند فستیوال بین المللی مانند فستیوال فیلم شانگهای، فستیوال چشم سوم آسیا هند و… شرکت کرده است.

بازیگران: شاهد احمد لو، مزدک میر عابدینی، سحر قریشی، سروش صحت، مانی حیدری، پوراندخت مهین با حضور افتخاری: داوود رشیدی

خلاصه داستان: مردی از زندان خارج می آید و در شهر به جستجوی آرامش می گردد. دیوارهای بلند اکباتان برای او فاصله ای بین مرگ و زندگی است…

عوامل فیلم سینمایی دربست آزادی عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: مهرشاد کارخانی، مدیر فیلمبرداری: سید محسن چاهد، مشاور فیلمنامه: مجید رحمیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ایما استمراری، صدا بردار: علیرضا غفاری نژاد، صدا گزاری و میکس: علیرضا علویان، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: ستار اورکی، طراح صحنه و لباس: مهرشاد کارخانی، طراح گریم: مهین نویدی، مدیر تولید: مهدی فصاحت، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، گروه طراحی صحنه و لباس: علی ابراهیمی، البرز ملک پور، عسل هاشمی، مجریان گریم: پروین نویدی، پیمان کاظمی، سپیده نعمت الله، عکس: علی حمید نژاد، منشی صحنه:آزاده زارعی، مدیر تدارکات: محمد سلمانی، تهیه کنندگان: سید محسن جاهد-رویا شریف.

آدرس فرهنگسرا : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، فرهنگسرای فردوس.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.