˝جاش هچرسون˝ هم به ˝بهشت گمشده˝ دی‌استفانو پیوست

۲۸م آذر ،

پس از قطعی شدن حضور ˝بنیتو دل تورو˝

˝جاش هچرسون˝، چهره جوان و جویای نام هالیوود با پیوستن به جمع بازیگران فیلم ˝بهشت گمشده˝ (Paradise Lost) در کنار ˝بنیتو دل‌تورو˝، بازیگر دارنده اسکار ایفای نقش می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، در فیلم رمانتیک “بهشت گمشده” به نویسندگی و کارگردانی “آندریا دی استفانو” که بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود، “بنیتو دل تورو”، بازیگر شناخته شده و مطرح سینما، در نقش یکی از بزرگترین قاچاقچیان قرن، “پابلو اسکوبار” که در کشور کلمبیا کوکائین قاچاق می‌کند و تحت تعقیب است، ایفای نقش می‌کند.

بنابر این گزارش، داستان “بهشت گمشده” تهیه کنندگی “دیمیتری راسام” دربارهٔ پسری است با نام “نیک” که برای دیدار برادرش به کلمبیا سفر می‌کند و در این کشور دلبسته دختری می‌شود. داستان به گونه‌ای پیش می‌رود که این پسر جوان با عموی قاچاقچی این دختر یعنی “پابلو اسکوبار” آشنا می‌شود و ناخواسته خود را در بین بزرگترین قاچاقچیان می‌یابد. حال او مجبور است تصمیم بزرگی بگیرد و برای داشتن آن دختر بجنگد و یا همه چیز را فراموش کند و به زندگی آرام قبلی خود بازگردد.

به نوشته هالیوودنیوز، “جاش هچرسون” در حال حاضر مشغول بازی در تازهترین قسمت سریال “بازی‌های گرسنگی” در کنار “جنیفر لاورنس” است.

گفتنی است، فیلمبرداری این فیلم ۲۵ میلیون دلاری از ماه مارس ۲۰۲۴ در کشور پاناما آغاز می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۲۰۲۴ در سینماهای جهان اکران می‌شود.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.