˝لذت نیمه شهریور˝ را نیمه‌ دوم امسال می‌سازم/ ˝بشارت …˝ در راه اکران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محمد هادی کریمی؛ کارگردان جوان سینمای ایران از ساخت فیلم تازه‌اش در نیمه دوم امسال خبر داد.

کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ تاخیر در ساخت فیلم “لذت نیمه شهریور” گفت: ساخت این فیلم را به نیمه دوم امسال موکول کردم.منتظرم تا تغییر و تحول ها در سازمان سینمایی صورت بگیرد و بعد از آن درخواست پروانه ساخت بدهم.

کریمی اضافه کرد: فکر نمی کنم مشکلی از لحاظ ارائه پروانه ساخت به این فیلمنامه وجود داشته باشد و بنا بر تصمیم خودم ساخت این فیلم را به پاییز و زمستان سال جاری موکول کردم.

کارگردان فیلم برف روی شیروانی داغ گفت: فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم بعد از فیلم کلاس هنرپیشگی در گروه سینمایی عصر تازه روی پرده می رود. اواخر مهر ماه این فیلم اکران می گردد که فکر می کنم مردم با این فیلم ارتباط برقرار می کنند.

“بشارت به یک شهروند هزاره سوم” آخرین ساحته دکتر کریمی در مقام کارگردان است که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به روی پرده رفت.

در خلاصه داستان بشارت به یک شهروند هزاره سوم آمده است: مینو در تب‌و‌تاب رسیدن به آرزویی که سال‌ها انتظارش را می‌کشیده با یک دعوت مواجه می‌شود. دعوتی که یک سوی آن دشواری‌های طاقت فرساست و سوی دیگر آرامشی که برای او بی معنا است. اما مینو اولی را بر می‌گزیند.

هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد نیکی کریمی،بیتا فرهی،مهدی احمدی، فرخ نعمتی، امیرحسین آرمان،ساعد سهیلی،خاطره اسدی، شهرزاد کمال زاده و احمد ساعتچیان از جمله بازیگران این فیلم می باشند.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.