˝مشرف به کوچه بی نام˝ را مرداد ۹۳ کلید می‌خورد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

هاتف علیمردانی از ساخت فیلم تازه اش در سال خبر داد.

هاتف علیمردانی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص فعالیت های تازه سینمایی اش گفت: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه تازه ام با عنوان “مشرف به کوچه بی نام” هستم و تمرکز اصلی ام را بر روی این کار گذاشته ام، این فیلمنامه از آن کارهایی است که نیازمند پیش تولید بلند مدت است و به احتمال بسیار مرداد ۹۳ فیلمبرداری این فیلم را آغاز خواهیم کرد.

او ادامه داد: حین نگارش فیلمنامه برای انتخاب بازیگرانم به سراغ چهره‌های جوان رفته ام، این فیلمنامه هم همانند کارهای قبلی ام از تمی اجتماعی برخوردار است.

کارگردان فیلم “مردن به وقت شهریور” گفت: اتفاقاتی که برای این فیلم در برج میلاد افتاد سبب شد که این فیلم در شرایط بدی اکران شود و اهالی رسانه و منتقدین نسبت به این فیلم موضع بگیرند، به عقیده من “مردن به وقت شهریور” فیلم سالم و کامل تری نسبت به ساخته قبلی ام است و مردم این فیلم را پسندید، در سینماهای مردمی استقبال خوبی از این فیلم صورت گرفت و فکر می کنم شاید در اکران هم اتفاق های خوبی برای این فیلم بیفتد.

او ادامه داد: تلاش ما بر این است که این فیلم در عید فطر اکران شود.

لازم به یادآوری است،”مردن به وقت شهریور” داستان سینا است که فقط چند ماه فرصت دارد تا در کنکور قبول شود. بازیگران این فیلم: حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، نوید لایقی مقدم، صبا گرگین‌پور، ترلان پروانه، پروین ملکی، حسام محمودی، مهراد ماکویی، کتایون سالکی، ملیسا ذاکری، ایران مسعودی، ارشیا جم می باشند.

همچنین فیلم “به خاطر پونه” به کارگردانی هاتف علیمردانی اواخر اسفندماه در شبکه ویدئویی توزیع شد.

 انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.