˝کهن کمان˝ به تصویر در می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم تصویری ˝کهن کمان˝ که در مراحل نهایی قرار دارد اواخر تابستان توسط شروین مهاجر از سوی انتشار یافتنات آوای باربد منتشر می گردد.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، آلبوم تصویری “کهن کمان” که به کنسرت گروه کهن کمان اختصاص دارد اواخر تابستان از سوی انتشار یافتنات آوای باربد منتشر می گردد، این کنسرت ۱۹ تا ۲۱ مهرماه در تالار رودکی برگزار شده است.

در این کنسرت قطعه‌ دونوازی کمانچه با سازهای کوبه‌ای به همراه آثاری از پژمان،خلعتبری، قمصری، لایق به رهبری حمید‌رضا دیبازر اجرا شده است. همچنین این کنسرت در دو بخش برگزار شده است که دربخش اول دو نوازى کمانچه و سازهاى کوبه‌اى اجرا شده بود و بخش دوم به تکنوازی اختصاص داشته است.

در آلبوم تصویری ” کهن کمان” هنرمندانی چون پدرام فریوسفى (کنسرت مایستر، ویلن)، همایون نصیرى (پرکاشن و سازهای کوبه‌ای)، على جعفرى (ویولن)، نیلوفر محبى (ویولن)، امین غفارى (ویولن)، سهراب برهمندى (ویولا)، کاوه تسعیرى (ویولا)، آتنا اشتیاقى (ویولنسل)، نگار نوراد (ویولنسل)، پورنگ پور شیرازى (کنترباس) و مصباح قمصرى (بم کمان) به عنوان اعضای این گروه، شروین مهاجر (سرپرست گروه، کمانچه) حضور دارند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.