˝ معجزات علمی قرآن ˝ در شبکه سحر

موضوعات علمی نشان از زنده بودن این کتاب وحیانی دارد و شبکه سحر هم در برنامه ˝ عقاید اسلامی ˝ هفته جاری سیمای آذری به ˝ معجزات علمی قرآن ˝ می پردازد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، ” عقاید اسلامی ” طبق روال هر هفته در این قسمت از برنامه نیز با حضور کارشناس به موضوع ” معجزات علمی قرآن ” خواهد پرداخت.

دکتر توفیق اسداف مجری کارشناس برنامه عقاید اسلامی در مورد نحوه انتخاب موضوع این برنامه مذهبی گفت: در این برنامه پنجاه و دو موضوع انتخاب شد و پس از ارائه به سیمای آذری شبکه، با نظر کارشناسان اقدام به تولید برنامه ها می نماییم.
به گفته وی؛ ” عقاید اسلامی ” در این هفته در نظر دارد تا با حضور حضرت حجت الاسلام دکتر محمدتقی سهرابی عضو پژوهشگاه اندیشه و معارف اسلامی به بررسی آیات قرآن و غور در این کلام الهی بپردازد.قرآن به عنوان کتاب آسمانی دین مبین اسلام معجزه قرن نامگذاری شده است.این کتاب مقدس که معجزه پایان بخش رسولان است علاوه بر موضوعات اخلاقی و دینی به موضوعات علمی نیز اشاره می کند.

” عقاید اسلامی ” برنامه ای است که پنجشنبه ها از سیمای آذری برای مخاطبان برنامه های مذهبی پخش می گردد و پنجشنبه هفته جاری یعنی ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مدت ۳۰ دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه که از تولیدات سیمای آذری زبان شبکه سحر است، هر هفته برای مخاطبان این شبکه پخش می گردد و از بخشهایی مانند: گفتگوی کارشناس و مجری برنامه، پخش نریشن، ارتباط مستقیم با بینندگان برنامه از طریق تلفن مستقیم برنامه و … تشکیل می گردد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.