آتش اقدام نظامی علیه سوریه دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بر حذر داشتن غربی‌ها از اقدام نظامی علیه سوریه گفت: رهبران خودکامه ایالات متحده یک بار دیگر نیروها و منابع ملت آمریکا و حیثیت بین‌المللی این کشور را بلاگردان صهیونیست‌های غاصب قرار می‌دهند.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “سردار سید مسعود جزایری” معاون “ستاد کل نیروهای مسلح” با اشاره به تحولات منطقه و تحرکات میدانی جبهه ضد سوری برای اقدام نظامی علیه دولت و ملت سوریه اظهار داشت: آنچه در حال حاضر به عنوان عملیات نظامی آمریکا و انگلیس علیه ملت مظلوم سوریه یاد می‌شود، یک عملیات صهیونیستی است که مقصد آن تقویت روحیه صهیونیست‌های اشغالگر و در حال احتضار است.

وی افزود: حاکمان بی خرد آمریکا که با هزینه‌های سنگین، بسیاری از مردم آن کشور را به فقر و بی خانمانی کشیده‌اند باز هم در پی تحمیل هزینه های تازه می باشند.

“سردار جزایری” با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها به خاطر خوشامد صهیونیست‌ها، دست به عملیات تازهی مانند عراق و افغانستان بزنند خسارت‌های بزرگی را متحمل خواهند شد، تصریح کرد: حمله به سوریه تنها اقدامی علیه مسلمانان مظلوم سوریه نیست، بلکه خیانتی به بشریت از جمله مردم آمریکا و غرب به شمار رفته و عاقبت چنین اقدام پلیدی نیز قابل پیش بینی نیست.

“معاون ستاد کل نیروهای مسلح” گفت: آمریکایی‌ها بایستی این غرور احمقانه را کنار بگذارند و اگر امکانی دارند صرف نجات مردم آمریکا کنند.

وی افزود: مردم آمریکا به دولت‌ها رای می‌دهند که کشورشان را اداره کنند، ولی سردمداران ابرسرمایه‌داری و صهیونیزم، این دولت‌ها را به انحراف می کشانند و زیانش به ملت آمریکا و جامعه جهانی برمی‌گردد.

“رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور” با تاکید بر اینکه، طی این سال‌ها آمریکا و انگلیس از درخت خباثت‌های خود، جز بدنامی و تنفر در بین مردم جهان محصول و دستاوردی نداشته‌اند و عجیب است که آن‌ها از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند، اظهار داشت: هوشمندان جامعه آمریکا و نخبگان و اهل فرهنگ در غرب باید بر این مصیبت فریاد برآورند که این فریادها را ما می‌شنویم لکن سردمداران مغرور رژیم‌های سلطه، سرسختانه آن را نمی‌شنوند.

“معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح” در پایان تاکید کرد: در صورت اقدام نظامی جبهه ضد سوری، مردم سوریه مقاومت خواهند کرد و محصول مقاومتشان نیز پیروزی و نیک نامی است و آتش این معرکه ان‌شاءالله دامن صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.