آثار افجه‌ای، بهبهانی و درمبخش به فروش می‌رود

دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فروش آثار تجسمی‌ به نفع موسسه خیریه بهنام دهشپور(کودکان سرطانی) ۱۸ آبان ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود.

نفیسه امدادی، نماینده هنری خیریه بهنام دهشپور به خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین گفت: فروش آثار تجسمی‌به نفع موسسه خیریه بهنام دهشپور(کودکان سرطانی) عصر پنجشنبه ۱۸ آبان ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود. 

وی در ادامه افزود: در حراج امسال ۱۳۲ هنرمند شرکت می‌کنند و آثارشان را در رشته های نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی و عکس به نمایش می‌گذارند. 

استاد افجه ای، کلانتری، تاها بهبهانی،عین الدین صادق زاده، رضوان صادق زاده استاد بانگی، ترقی جاه، درمبخش، شهیدی، معصومه مظفری، احمد وثوق احمدی، یعقوب امدادیان، بهرام دبیری و سیمین اکرامی‌ از جمله هنرمندان مطرحی می باشند که در نمایشگاه امسال آثار خود را به نمایش می‌گذارند. 

امدادی درباره حراج امسال که چهارمین دوره فروش آثار تجسمی‌به نفع کودکان سرطانی است، اظهار نمود: چهار سال پیش برای آغاز حراج شهلا همایونی و حبیب الله صادقی کمک های بسیاری به موسسه نمودند و اکنون پس از گذشت سه دوره هنرمندان بسیاری به صورت داوطلبانه در این حراج حضور پیدا نموده اند و آثار خود را به موسسه تحویل داده‌اند.

وی در ادامه افزود:در حالی که سال های گذشته طبق قرارداد ۱۰۰ درصد فروش آثار به موسسه اهدا می‌شد امسال با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر هنرمندان هم شده در قرارداد آورده ایم که در صورت تمایل هنرمند ۵۰ درصد فروش به هنرمند و ۵۰ درصد دیگر به موسسه می‌رسد چرا که تنها هدف موسسه فروش آثار به نفع کودکان نمی باشد بلکه قصد داریم تا هنرمندان به خصوص جوان تر ها هم پیشرفت نمایند با این حال اکثر هنرمندان در قراردادشان تاکید نمودند که ۱۰۰ درصد مبلغ فروش به کودکان سرطانی برسد. 

امدادی گفت: قیمت آثار از ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۵ میلیون تومان است. نمایشگاه فروش آثار تجسمی‌از ۱۸ آبان ماه تا ۲۴ آبان ماه همه روزه از ۱۶ تا ۲۰ به نمایش گذاشته می‌شود.
 

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.