آخرین جابجایی ها در مدیران شبکه بانکی کشور

گردآوری توسط گروه اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

اقتصاد > اقتصاد کلان – در ماه های پایانی سال جاری شبکه بانکی کشور شاهد جابجایی های متعدد مدیران عالی خود بوده است.

مریم یعقوبی

شبکه بانکی کشور در روزهای اخیر شاهد جابجایی های سریع و غیر قابل پیش بینی بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد رضا پیشرو که پس از برکناری محمد جهرمی در مهرماه سال ۹۰ مدیریت بانک صادرات به وی سپرده شده بود امروز به عنوان مدیر عامل بانک سینا حکم خود را دریافت کرد.

از طرفی بر اساس پیگیری های خبرنگار خبرآنلاین و پیش بینی های قریب به یقین، فرشاد حیدری که از مهر ماه سال ۹۰ تا مهر ماه سال  ۹۲ سکانداری بانک ملی را به عهده داشت به جای محمد رضا پیشرو به بانک صادرات خواهد رفت.

گفتنی است فرشاد حیدری پس از خروج محمود رضا خاوری از کشور، بانک ملی را با شرایطی بحران زده تحویل گرفته و با اداره این بانک در پایان ۲ سال ماموریتش مدیریت این بانک را به عبدالناصر همتی سپرده و با این بانک دولتی خداحافظی کرد. پس از آن دریافت حکم علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس صندوق بازنشستگی بانکها مشغول به کار شد.

محمدرضا پیشرو نیز که از مدیران با سابقه بانک صادرات  بوده و ۷ سال عضویت هیئت مدیره بانک صادرات و همچنین مدیریت بانک تخصصی صنعت و معدن را نیز در کارنامه خود دارد با انتقال کوروش پرویزیان مدیر عامل بانک سینا به بانک پارسیان به جای وی به بانک سینا خواهد رفت.

تمامی این تغییر و تحولات زمانی آغاز شد که علی دیواندری مدیرعامل وقت بانک پارسیان در طی تشدید بیماری از ادامه کار در این بانک صرفنظر کرد و هیئت مدیره بانک پارسیان نیز پس از مدتی مقاومت سرانجام با استعفای وی موافقت کرد.

۲۲۳۳۹


RSS
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.