آرا: بازیکنان ثابت کردند لیاقت قهرمانی دارند

۱۶م اسفند ،

سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی پسند بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر بانوان گفت: به همه ثابت کردیم که لیاقت آسیایی شدن و قهرمانی در ایران را داریم.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، راحله آرا که به همراه تیم والیبال گیتی پسند برای دومین سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر ایران را به دست  آورد در این باره گفت: آخرین بازی لیگ، حساسیت خاص خودش را داشت و جدال برای قهرمانی بود. پیش از این بازی با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها گفتیم اگر قرار است آسیایی شویم باید ابتدا بتوانیم از سد همه تیم های ایرانی بگذریم و به خودمان ثابت کنیم که می توانیم. به همین سبب در این بازی خود را محک زدیم و خداراشکر بازیکنان ثابت کردند لیاقت قهرمانی و آسیایی شدن را دارند.

وی با اشاره به سطح بالای لیگ افزود: امسال لیگ بهتری نسبت به سال قبل داشتیم چراکه پنج تیم خوب، رقابت کردند و هرچه روبه جلو می رفتیم بازی ها بهتر می شد. مطمئنا اگر بازی ها بیشتر بود تیم ها به سختی می افتادند و البته این موضوع برای بازیکنان نتیجه مثبتی داشت.

آرا در مورد تیم های مدعی هم توضیح داد: همه تیم ها استحقاق قهرمانی داشتند، ذوب آهن و گاز هم به عنوان جدی ترین رقیب ما مطرح بودند، حتی ستاره های پارس هم که رفته رفته عملکرد بهتری از خود نشان می داد هم نشان داد که می تواند مطرح شود اما در کل هر کدام شانس قهرمانی داشتند.

سرمربی تیم گیتی پسند در مورد دلایل قهرمانی این تیم در دوسال متوالی گفت: بازیکنانی که در تیم های اصفهانی بازی می کنند باغیرت به میدان می روند و برای تیمشان کم نمی گذارند.

حمایت باشگاه و مسئولین هم در کنار سایر عوامل سبب می گردد تا نه تنها تیم عملکرد بهتری داشته باشد بلکه همه عوامل در سطح قهرمانی باشد و به این سبب است که این تیم دو سال پیاپی قهرمانی را به دست آورده است.

آرا در پایان در مورد برنامه این تیم برای حضور در مسابقات باشگاه های زنان آسیا گفت: فعلا به بازیکنان استراحت دادیم و منتظر برنامه ریزی باشگاه هستیم. به هر حال برای موفقیت در این مسابقات باید سریعتر اردوها را برگزار کرد و در این خصوص باشگاه هر گونه حمایت و همکاری را با ما دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.