آسمان تهران ابری می شود

امیدوارشهری خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده در غالب مناطق کشور دمای هوا به طور نسبی افزایش خواهد داشت و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در نوار شمالی کشور دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت.

فارس: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه کمی ابری و در پاره‌ای از نقاط افزایش ابر به همراه خواهد داشت.

عبدالرضا امیدوار شهری گفت:  بر اساس نقشه‌های پیش یابی طی ۴۸ساعت آینده در برخی مناطق شمال‌غرب، ارتفاعات البرز و شمال‌شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و  رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد. وی ادامه داد:خلیج فارس نیز در این مدت مواج خواهد بود.

امیدوارشهری خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده در غالب مناطق کشور دمای هوا به طور نسبی افزایش خواهد داشت و از روز جمعه تا اواسط  هفته آینده در نوار شمالی کشور دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از عصر روز چهارشنبه نیز تا پایان هفته جاری شرایط برای تولید گردوغبار در کشور عراق و حرکت آن به سوی مناطق غربی کشور مهیا می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران در روز چهارشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط افزایش ابر و در ارتفاعات همراه با رعدوبرق و وزش باد همراه خواهد بود.

وی گفت: همچنین آسمان خراسان رضوی در روزچهارشنبه کمی ابری و گاهی همراه با افزایش ابر و در شهرهای شمالی بارش پراکنده و یا رعدوبرق و وزش با خواهد داشت.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.