آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد از ساعت ۲ بعدازظهر امروز/ امکان انتخاب ۱۰۰ کدرشته

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد از ساعت ۲ بعدازظهر امروز/ امکان انتخاب ۱۰۰ کدرشته

آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد از ساعت 2 بعدازظهر امروز/ امکان انتخاب 100 کدرشته

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز کنکور کارشناسی ارشد ۹۳ گفت: داوطلبان از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گطارش ممتاز به نقل از مهر، دکتر حسین توکلی ، افزود: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال انتشار یافته است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی اینترنتی سازمان به نشانی www.sanjesh.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون را دریافت کنند.

وی افزود: مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال از روز چهار‌شنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز می گردد و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد و داوطلب امکان انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل را از میان کدرشته های اعلامی دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری آزمونهای علمی، تشریحی، پروژه و یا عملی داوطلبان متقاضی کد رشته‌های امتحانی ۱۱۱۵-۱۱۳۱-۱۱۴۸ (رشته مدیریت شهری)-۱۳۵۰-۱۳۵۱-۱۳۵۲-۱۳۵۶-۱۳۵۷-۱۳۵۸-۱۳۶۰-۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ که مجاز به انتخاب رشته شده باشند در تاریخ ۱۲ خردادماه از طریق نشریه پیک سنجش و پایگاه اینترنتی اینترنتی سازمان سنجش اعلام می گردد.

وی گفت: پاسخنامه و کلید سوالات برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند از روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۳ در پایگاه اینترنتی این سازمان قابل دسترسی است.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.