آغاز طرح جامع یادگیری آسان قرآن کریم همزمان با روز جهانی مساجد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله نصرتی، مدیر فرهنگی – هنری منطقه ۲ و رئیس فرهنگسرای ابن سینا با اعلام این خبر گفت: این طرح با عنایت به منویات راهگشای مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و ترویج آموزش‌های قرآنی در سطح کشور طراحی شده و در قالب آموزش گام به گام مفاهیم قرآن کریم به روش نوین، به همت شهرداری منطقه ۲ و فرهنگسرای ابن‌سینا اجرا می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ابن‌سینا با اشاره به محوریت مساجد در این طرح افزود: بنا داریم در اجرای این طرح از ظرفیتهای ارزشمند مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و فرهنگی سطح منطقه بهره‌مند شویم و در این راستا طرح را با همکاری بیش از ۶۰ مسجد منطقه و دانشگاه‌ها و مدارس به صورت مستمر پیش خواهیم برد.

نصرتی با اشاره به ویژگیهای این طرح و برنامه‌های تشویقی شهرداری منطقه ۲ در این خصوص تاکید کرد: افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند به صورت غیرحضوری با روشی آسان و سریع با فراگیری ۲ درصد از کلمه‌های قرآن کریم، معانی ۸۲ درصد از مفاهیم به کار رفته در این کتاب آسمانی را فرا گرفته و خواهند توانست به راحتی در این مسیر به مدارج بالاتر پیش روند.

بر پایه این گزارش، علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند بسته فرهنگی «واژه‌های آسمانی» را از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲ دریافت و پس از حضور در جلسات توجیهی و ثبت‌نام، در این طرح شرکت کنند. شرکت‌کنندگان بعد از کسب موفقیت در آزمون‌‌های این طرح  گواهینامه معتبر قرآنی و هدایایی ارزنده دریافت خواهند کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.