آغاز طرح کنترل واحدهای رینگ و لاستیک

آغاز طرح کنترل واحدهای رینگ و لاستیک

آغاز طرح کنترل واحدهای رینگ و لاستیک

ممتازنیوز: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای فاز جدیدی از طرح نظارت و کنترل واحدهای صنفی مرتبط با رینگ و لاستیک خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ عباسعلی محمدیان با بیان اینکه برخورد با خریداران اموال مسروقه از اولویت‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ است، گفت: از ابتدای امسال این طرح در ۱۰ مرحله انجام شد و در این مدت نیز بنا بر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ مقرر شد که این طرح از امروز مجددا در سطح شهر تهران به اجرا درآید که امروز اولین روز اجرای مرحله جدید این طرح است.
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در این مرحله پلیس آگاهی تهران‌بزرگ با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و همچنین ماموران یگان امداد، به نظارت و کنترل واحدهای صنفی مرتبط با خرید و فروش و تعمیر رینگ و لاستیک در سطح شهر تهران کرده و با متخلفان برخورد خواهد کرد.
محمدیان با بیان اینکه به طور کلی مالخران رینگ و لاستیک مسروقه پس از اینکه آج لاستیک‌های کهنه و مسروقه را تعمیر کرده و با وسایل و تجهیزات در اختیارشان این آج‌های دست دوم را روی لاستیک‌ها قرار می‌دهند،گفت: اقدام به فروش آن به عنوان لاستیک‌نو به شهروندان می‌کنند که در این طرح در صورت مشاهده چنین تخلفاتی با وجود صنفی مربوطه طبق قوانین اتحادیه صنفی برخورد و این فروشگاه پلمب می‌شود.
وی با اشاره به اجرای موفق این طرح در ماه‌های گذشته گفت: در ۱۰ مرحله طرح انجام شده در این زمینه حدود یک‌هزار واحد صنفی دارای تخلف با نظارت و هماهنگی میان پلیس، اتحادیه‌های صنفی و قوه قضاییه پلمب شده و پس از این که مالکان این واحدها شرایط بازگشت مجدد به فعالیت را از اتحادیه کسب کرده باشند، فک پلمب می‌شوند.
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح‌کرد: بدیهی است پلیس تهران بزرگ نسبت به کنترل و نظارت بر این واحدهای صنفی به طور مستمر اقدام می‌کند و در صورتی که باز هم یکی از این واحدهای صنفی دارای تخلف باشد و این تخلف مسبوق به سابقه باشد، با هماهنگی‌های انجام شده از سوی اتحادیه‌های این صنوف و مقامات قضایی، پروانه کسب این واحدهای صنفی برای همیشه ابطال خواهد شد.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از خرید اموال این چنینی خودداری کنند و در صورت نیاز به خرید اموال دست دوم حتما از وجود فاکتور خرید و برگه سبز گمرکی آن مطمئن شوند تا مشکلی برای آنان روی ندهد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.