آقای بازیگر به کمک زلزله‌زدگان می‌رود

نمایش محیطی ” مکافات ” نوشته آرمان طیران از پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه به کارگردانی برکه فروتن در سالن انتظار تالار اصلی تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کند. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ در سالن انتظار تالار اصلی اجرا می شود وحید نفر ، مائده قدیری و مریم عراقی به عنوان بازیگر حضور دارند ضمن اینکه سارا یحیایی به عنوان طراح لباس، طهمورث امیری نوازنده تنبک و بهزاد بختیاری نوازنده تار، مهدی سلیمانی منصور به عنوان مدیر تولید ، سعید احمدوند به عنوان مشاور رسانه ای، سید محمدباقر قوام به عنوان طراح پوستر و بروشور و محمدرضا زمانی به عنوان مدیر تبلیغات دراین اثر نمایشی حضور دارند.

نمایش محیطی “مکافات” داستان زندگی شخصیتی به نام سعدی است که در زمان ناصر الدین شاه و سیاه باز معروف مهدی مصری می زیسته است. او عاشق نمایش های تخت حوضی و شبیه خوانی است. سعدی در گرمابه به دنبال دزدیدن طومار تقلید مهدی مصری و لگد زدن به گربه سیاه نفرین شده است که سر از رختکن تئاتر شهر در می آورد.

انتظامی برای زلزله زدگان کمک جمع آوری می کند

ستاد عزت الله انتظامی رئیس هیات مدیره خانه تئاتر به دیدار تجار شریف بازار تهران می‌رود و مساعدت و کمک آنان برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی  را جمع آوری می کند.

عزت الله انتظامی هنرمند شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور در بازار بزرگ تهران کمک های کسبه و بازاریان برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی را جمع آوری می کند.

پایان اجرای نمایش “ساقی” در تالار اصلی

نمایش ” ساقی ” نوشته و کار امیر دژاکام جمعه ۱۷ شهریور به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان می دهد .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، این اثر نمایشی که از ۱۰ مرداد ماه اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده، جمعه ۱۷ شهریور ماه به اجرای خودپایان می دهد.

نمایش ساقی تا تاریخ یاد شده ساعت ۲۱ با قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان، مدت زمان ۹۰ دقیقه و بازی محبوبه بیات، اصغر همت، امیریل ارجمند، ابوالفضل امامی، شکرخدا گودرزی، خسرو احمدی، امیر کربلایی، نادیا فرجی، علیرضا ناصحی، تینو صالحی، سارا منصوری، شیوا ترابی، حسین شهبازی، ابوالفضل جمشیدی، حسام شریفی، امیر بشارت، مهدی مصباحی، فاطمه شریفی، سعید نصرتی، علی کرسی زر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان تماشاگران است. 

ارسال ۸۵۰ متن به دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

 

۸۵۰ متن در بخش های مختلف نمایش صحنه ای به دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ارسال شد.
طبق اعلام دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نسبت به سال گذشته تعداد آثار بیشتری به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

 

پیش از این قرار بود نتایج بررسی آثار ۳۰ مردادماه اعلام شود، ولی از آن جایی که به دلیل استقبال هنرمندان مهلت ارسال آثار تمدید شده نتایج بررسی متون تا هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد.

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دی و بهمن ماه سال جاری با دبیری سعید کشن فلاح در تهران و برخی از استان های کشور برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.