آلبوم‌ دیجیتال بسازید و کارت پستال طراحی کنید +دانلود

۲۷فروردین۱۳،

این نرم‌افزار قاب عکس‌هایی به صورت آماده دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و عکس‌های خود را در قاب‌های زیبایی قرار داده و در نهایت این قاب‌ها را در یک گالری دیجیتال یا آلبوم دیجیتال در کنار هم قرار دهید.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، با توجه به این نکته که با پیشرفت علم تمامی ابزارها به سمت دیجیتال شدن پیش خواهند رفت، لازم است که بعضی از ابزارها به‌روز شده و ما به شکلی دیگر از آن‌ها استفاده کنیم.

در حال حاضر بیشتر اشخاص برای تهیه عکس یا فیلم از دوربین‌های دیجیتال استفاده می‌کنند و دیگر خبری از دوربین‌های معمولی نیست. در این شرایط همان‌طور که شما هم شاهد هستید تعداد عکس‌ها با توجه به حافظه‌ای که دوربین‌ها دارند بسیار بیشتر از قبل شده است و دیگر شما قادر هستید از هر لحظه‌ای که دوست دارید عکس گرفته و در نهایت اگر آن عکس را نپسندیدید، آن را به آسانی حذف کنید اما باید به این نکته هم توجه کرد که حجم وسیع این عکس‌ها نیاز به یک مدیریت و دسته‌بندی منظم دارد.

شاید برای شما هم این مشکل به وجود آمده باشد که بعد از مدتی به آسانی نتوانید عکس‌های خود را دسته‌بندی کرده و آلبوم مرتبی برای خود دست و پا کنید. این موضوع بعد از مدتی می‌تواند سبب آزار شما شود.

نرم‌افزاری که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم به شما کمک خواهد کرد که به آسانی بتوانید برای خود آلبوم عکس دیجیتالی تهیه کرده و حتی با خلق تصاویر گرافیکی عکس‌های خود را در قاب‌های زیبایی قرار دهید.

این نرم‌افزار که InAlbum Delux نام دارد محصولی از شرکت نرم‌افزاری Incredi Tools است. شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار با ساخت تصاویر گرافیکی و قرار دادن عکس‌هایتان در کنار هم عکس‌های جدیدی درست کرده و با توجه به علاقه خود آن‌ها را در آلبوم‌های مختلف قرار دهید.

شما با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید کارهای جالب دیگری هم انجام دهید. به طور مثال می‌توانید تقویم، کارت تبریک یا پوستر طراحی کنید.

یکی از مهـم‌ترین ویژگـی‌های این نرم‌افزار محیط گرافیکی آسـان آن اسـت. شما می‌توانید به راحتی با این محیط گرافیکـی کـار کرده و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. از دیگـر ویژگـی‌هـای این نرم‌افزار می‌توان به این مورد اشـاره کرد کـه شما می‌توانید با استفاده از آن مجموعـه‌های بسیـار جالبی از عکس‌های مختلف بسازید. جالـب است بدانیـد که مهم نیست در این مجموعه هر عکسـی چه اندازه‌ای داشته باشد.

این نرم‌افزار قاب عکس‌هایی به صورت آماده دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و عکس‌های خود را در قاب‌های زیبایی قرار داده و در نهایت این قاب‌ها را در یک گالری دیجیتال یا آلبوم دیجیتال در کنار هم قرار دهید.

شاید بتوان گفت این نرم‌افزار کامل‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزاری است که در این زمینه وجود دارد زیرا امکانات بسیار زیادی برای ویرایش عکس‌ها در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این موارد این نرم‌افزار از کلیه عکس‌ها با فرمت‌های PNG ،TGA ،WMF ،GIF ،JPG ،BMP و TIFF پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید عکس‌های خود را از هر وسیله دیجیتالی به این نرم‌افزار منتقل کنید.

این نرم‌افزار با کلیه نسخه‌های ویندوز سازگار است و شما می‌توانید آن را از اینجا دریافت کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.