آلبوم تصویری عناصر مبلمان شهری ویژه بادجه تلفن انتشار یافت

۳۰اردیبهشت،

آلبوم تصویری عناصر مبلمان شهری ویژه باجه تلفن از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انتشار یافت.

 به گزارش هنرآنلاین، در پیشگفتار این کتاب آمده است: در میراث تمدن بشر، لذت بخش ترین و جذاب ترین فضا و دستاورد، آنهایی است که بتوانند احساس تعلق خاصی را _ مبتنی بر ارزش های فرهنگی یا اقلیمی _ القا و هویتی برای آن ایجاد کنند. این هویت، ممکن است به صورت مستقل و نو ، یا به نحوی مکمل و هماهنگ کننده، در ارتباط با محیط اطراف طرح مصنوع، مطرح شود. هویت کالبدی و محتوایی، بصری و ظاهری، تاریخی و نمادین، از جمله همینها به شمار می‌روند.

مجموعه حاضر، با عنوان آلبوم های تصویری عناصر مبلمان شهری، کنکاشی است موردی که یک نمونه از عناصر مبلمان شهری را، در ایران و دیگر کشورها، ارائه می کند. هدف از ارائه این مجموعه، آشنایی با این حیطه و فهم و درک خلاقیت و نوآوری صورت گرفته در طراحی و ساخت این محصولات و ایجاد زمینه ارزیابی و تحلیل و سنجش میزان مقبولیت و زیبایی آنها، از سوی مطالعه کنندگان و کارشناسان این مقوله است.

آلبوم تصویری عناصر مبلمان شهری ویژه باجه تلفن در ۱۵۰۰ شمارگان و در چند بخش ملاحظات اجرایی، فرهنگی و اجتماعی، زیبایی شناختی، عملکردی، ارگونومی و آنتروپومتری، انتخاب مواد و روش ساخت، جانمایی و نصب و ملاحظات تعمیر و نگهداری انتشار یافته است.

انتهای پیام/

۶۵/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.