آماده سازی ۸ بزرگراه پایتخت به مناسبت اجلاس غیر متعهدها در تهران

آماده سازی ۸ بزرگراه پایتخت به مناسبت اجلاس غیر متعهدها در تهران

عصرخودرو : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که پایتخت کشورمان میزبان یکی از بزرگترین محافل جهانی است، گفت: هشت بزرگراه اصلی تهران به مناسبت اجلاس غیرمتعد ها آماده سازی کلی شده است.

به نقل از مهر، مهندس جعفر تشکری هاشمی افزود: امروز تهران و معابر آن از یک آمادگی قابل قبول برخورداراند و ماهها تلاش گسترده و تکاپوی وسیع مدیریت شهری در حوزههای مختلف به منظور نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آن چه در شأن مردم تهران است، خوشبختانه به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به این که از دروازههای ورودی شهر مسئولیت بر عهده مدیریت شهری است، اظهار کرد: مسیرهای فرودگاه حضرت امام (ره) و فرودگاه مهرآباد تا محل اجلاس سران، معابر بزرگراهی و معابر شریانی درجه یک و درجه دو آماده سازی شده اند.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که روکش کامل آسفالت یا لکه گیری نقاط نیازمند ترمیم از سوی حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شده، تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اقدامات در حوزه حمل و نقل و ترافیک نسبت به خط کشی بزرگراهها و معابری که پیش بینی می کردیم در مسیر تردد میهمانان قرار داشته باشند، اقدام کردیم.

وی از بازبینی گاردریلهای بزرگراهی خبر داد و اضافه کرد: نسبت به جمع آوری گاردیل های آسیب دیده و تصادفی و رنگ آمیزی آن ها و نصب گاردیل های جدید اقدام کرده و علاوه بر این تابلوهای هدایت مسیر را به منظور راهنمایی میهمانان کامل کرده ایم.

تشکری هاشمی نصب ضربه گیرهای ترافیکی و تجهیزات ایمنی در سر جناقی ها و اجرای گذرگاه های عابر پیاده در نقاطی که در مسیر تردد عابران پیاده قرار دارند را از دیگر اقدامات به عمل آمده بر شمرد و اعلام کرد: تجهیزات ایمنی و امکانات ترافیکی در معابر مورد نیاز نوسازی و ترمیم شده اند.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر این که تمامی بزرگراه های نیمه غربی پایتخت از شمال تا جنوب به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته، خاطرنشان کرد: بزرگراههای شهید حکیم، شهید همت، نیایش، یادگار حضرت امام (ره)، شهید مدرس، شهید چمران، شهید نواب صفوی و شیخ فضل الله نوری، بزرگراه های هستند که به طور کلی آماده سازی شده اند.

سه شنبه ۷ شهریور   ۱۵:۴۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.