آمبروسینی: دروگبا بهتر از بالوتلی است

۴ م دیماه ،

در چند هفته اخیر شایعاتی در مورد پیوستن یکی از این دو مهاجم به میلان در بازار نقل و انتقالات ژانویه انتشار یافته و در این بین، هافبک باتجربه روسونری، دروگبا را بازیکن کاملتری از هموطن دمدمی مزاجش می داند.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:” همیشه به دروگبا علاقه داشتم. او خیلی حرفه ای است و حضورش در میلان فوق العاده خواهد بود. بااستعداد بودن ماریو به تنهایی کافی نیست. درست نیست که بگوییم چون سن او پایین است، رفتارش اشکالی ندارد.”

روز قبل گالیانی اعلام کرد که پاتو و روبینیو خواستار جدایی از میلان شده اند و اگرچه آمروسینی دوست دارد این دو بازیکن در سن سیرو بمانند، اما جدایی آنها را پذیرفته است.

” روبینیو بازیکن مهمی برای ماست و همیشه رفتار خوبی داشته است. او تنها در صورتی که خودش بخواهد، باید در میلان بماند. او باید برای بازی در میلان انگیزه داشته باشد. پاتو باید درک کند که بهترین تصمیم برای او چیست.”

آمبروسینی همچنین معتقد است یوونتوس این فصل به راحتی قهرمان سری آ می شود و میلانی ها هم تلاش می کنند تا به رتبه دوم برسند.

” یوونتوس رقیبی در سری آ ندارد. ما برای رفته دوم خواهیم جنگید؛ ما با ناپولی، رم، اینتر، فیورنتینا و لاتزیو در یک سطح هستیم. ما در فوریه و مارس خواهیم فهمید که چه هدفی باید داشته باشیم.”

او همچنین در مورد رویارویی با بارسا در چمپیونزلیگ گفت:” میلان شایسته حضور در مرحله یک چهارم نهایی است. به جز بارسا، منچستریونایتد، رئال و بایرن، هیچ تیمی بهتر از ما نیست.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.