آمریکا در عمل هزاران هزار کشور همچون ایران را فدای رژیم صهیونیستی می‌کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حمایت‌های غرب و آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی این رژیم را به عنوان بلای جان آمریکا تبدیل کرده است.

“حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در مذاکره با غرب و آمریکا و نیز نحوه واکنش آن‌ها به ایران اظهار داشت: آمریکا در عمل هزاران هزار کشور همچون ایران را فدای رژیم صهیونیستی خواهد کرد و من در تعجبم که این رژیم چه نفعی برای کشور آمریکا دارد که به عنوان خط قرمز برای آن‌ها به حساب می‌آید.  
 
وی افزود: حمایت‌های غرب و آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی این رژیم را به عنوان بلای جان آمریکا تبدیل کرده است.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: سفر “بنیامین نتانیاهو” اول‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا بعد از تماس تلفنی”باراک اوباما” با رئیس‌جمهوری کشورمان نشان‌دهنده هراس آن‌ها از جمهوری اسلامی ایران است.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین شجونی با اشاره به تماس تلفنی اوباما با رئیس‌جمهور کشورمان یادآور شد: برقراری چنین تماسی و انجام مذاکره در سطح وزرای خارجه در چارچوب مسائل هسته‌ای به آن‌ها سربلندی داده و ادعای تاثیرگذاری تحریم‌ها بر ایران را دارند که می‌گویند ایرانی‌ها درخواست تماس تلفنی و یا دیدار با ما را داشتند.
 
وی با اشاره به جنایات مختلف آمریکا در سطح دنیا خاطرنشان کرد: ما ایرانیان در هیچ برهه و زمانی نمی‌توانیم با سیاست‌های آمریکا‌یی‌ها کنار بیاییم، چرا که هیچ‌گاه زیر بار زور نخواهیم رفت و ملت ایران با آمادگی کامل پاسخ منفی را به آمریکایی‌ها که دل خود را برای کسب امتیاز از ایران خوش کرده‌اند، دادند.

گفتنی است باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با بنیامین نتانیاهو اول‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری می‌کند و هیچ گزینه‌ای از جمله گزینه نظامی را از روی میز برنداشته‌ است.(اینجا)

لازم به ذکر است که محمد جوادظریف، در صفحه توییتر خود در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با بنیامین نتانیاهو مبنی بر اینکه گزینه نظامی علیه ایران همواره روی میز است، نوشت: “استنباط  اوباما که ایران به سبب تهدیدها و تحریم‌های غیرقانونی او مذاکره می‌کند، بی‌احترامی به مردم ایران، قلدرمآبانه و نادرست است”.(اینجا)

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.