آموزش کشیدن سایه چشم ( طرح توت فرنگی ) +تصاویر

در این پست با شما هستیم تا مرحله به مرحله و همراه با تصویر , کشیدن سایه چشم طرح توت فرنگی را به شما آموزش دهیم.این طرح فانتزی برای خانم های جوان و تنوع طلب بسیار مناسب می باشد.همچنین به شما ایده جالبی برای طراحی خط چشم های فانتزی می دهد.زیبایی آن چیزی است که شما می پسندید.

تصویر کاملا گویاست و کافی است هر مرحله را همراه با عکس انجام دهید , ابتدا دور تا دور چشمتان را (از بالا تا زیر ابرو و از پایین تا برجستگی زیر چشم) با سایه سفید بپوشانید.این به عنوان بیس آرایش شما تلقی می شود و به خوابیدن سایه روی پوست شما کمک میکند.

گوشه بیرونی پلک بالایی تان را با سایه صورتی بپوشانید و با استفاده از سایه صورتی روشن گوشه داخلی پلک بالایی تان را سایه بزنید.

زیر پلک پایینی تان را با آبی روشن تا نیمه سایه بزنید و برای نیمه دیگر از سایه زرد استفاده کنید و این دو رنگ را در محلی که به هم نزدیک میشوند محو کنید.

یک مداد چشم صورتی بردارید و برای پلک بالایی تان خط چشم تقریبا نازکی بکشید.حالا با مداد چشم آبی تیره از گوشه داخلی پلک بالایی تان خط چشم بکشید و آن را به خط صورتی وصل کنید.همچنین برای نیمه داخلی و خارجی پلک پایینی تان با همان مداد آبی خط چشم بکشید.

با یک مداد چشم مایع و صورتی رنگ نقاط ریزی را در فاصله بین پلک بالایی و ابرویتان قرار دهید.در آخر برای تکمیل آرایش چشمتان , ریمل بزنید.

از آرایش توت فرنگی چشم هایتان لذت ببرید.


بهگر | خواندنی – دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.