آیا” اسامه بن لادن” زنده است؟

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد که آمریکایی های “اسامه بن لادن” سرکرده سابق القاعده را نکشته اند بلکه او را ربوده اند و وی اکنون زنده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، به نقل از افکار نیوز“عبدالله نفیسی” در گفت وگویی تلویزیونی اظهار داشت: “اکنون تشکیلات و گروهی یکپارچه به نام القاعده مانند زمان اسامه بن لادن وجود ندارد. من شک دارم که آمریکایی های او را کشته باشند بلکه بن لادن را ربوده اند و اودر حال حاضر زنده است.”

وی خاطرنشان کرد: “عاقلانه نیست که کشوری مانند آمریکا ۱۱ سال به دنبال فردی باشد و میلیاردها دلار برای یافتن او هزینه کند و سپس او را در یک اتاق پیدا کند و به قتل برساند.”

“النفیسی” تأکید کرد: آمریکا بن لادن را ربوده است ولی برای ما چنین جلوه داده اند که زندگی او پایان یافته و جسد او را به دریا انداخته اند. به نظرم او زنده و نزد آمریکایی ها است.

این کارشناس سیاسی درباره دلیل اعلام مرگ بن لادن گفت:” آمریکایی ها برای اینکه به رویکرد و خط مشی او در بین مردم پایان دهند، اعلام کرده اند که بن لادن در قید حیات نیست اما او زنده است. آنها برای بررسی پدیده القاعده و اسامه بن لادن، وی را زنده نگه داشته اند.”

النفیسی خاطرنشان کرد:” القاعده کنونی القاعده زمان بن لادن نیست و فرماندهی مرکزی آن متلاشی شده و اکنون به کانونی برای تفکر القاعده تبدیل شده است.”


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.