آپیا دلایل نبستن قرارداد با پرسپولیس را اعلام کرد

۰۱م آذر ،

  استفان آپیا در یک مصاحبه اختصاصی با جوی اسپورت (Josy Sports) گفت از اتفاقاتی که بین وی و باشگاه پرسپولیس افتاده ناراحت است چرا که مدیرعامل باشگاه گفته بوده که قراردادش قطعی بوده اما آزمونی از وی به عمل نیامده است.

به گزارش مهر، وی گفت: من موضوعات زیادی را در خصوص آمادگی بدنی ام شنیده ام اما نمی دانم این شایعات از کجا می آید؟ من حتی تست پزشکی هم ندادم. رئیس باشگاه به من گفت که قرارداد انجام شده است. نمی خواهم اینطور به نظر برسد که می خواهم سرمربی تیم را سرزنش کنم اما بعضی از هواداران به من گفتند که مربی می خواهد بازیکنانی را بیاورد که خودش می خواهد و برای همین انتقال من به پرسپولیس با شکست مواجه شد.

آپیا ادامه داد: من روزی دو بار با مربی شخصی خودم تمرین می کنم و اکنون در آمادگی کامل به سر می برم. همانطور که شما می دانید می توانید در فوتبال ۲۰ ساعت در روز تمرین می کنید اما وقتی به زمین می روید همان اتفاق روی نمی دهد. بنابراین برای من خیلی مهم است تیمی برای بازی کردن داشته باشم.

این بازیکن غنایی با اشاره به ملاقات مهدی مهدوی کیا با وی در رختکن، اظهار داشت: کاپیتان پرسپولیس وقتی پس از تمرین به رختکن آمد از شرایط بدنی من شگفت زده شد و اینکه چقدر آماده به نظر می رسم. من به او گفتم این نتیجه تمرینات مداوم است اگر چه از ماه ژوییه پایم به توپ نخورده است.

بازیکن پیشین تیم های فوتبال یوونتوس و فنرباغچه می گوید هنوز درِ باشگاه پرسپولیس به روی او باز است چرا که محمد رویانیان علاقه مند است تا او را به خدمت بگیرد. آپیا گفته ظرف دو هفته آینده پاسخ نهایی باشگاه پرسپولیس را دریافت خواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.