آیا اپل مردان را شبیه زنان کرده است؟

بررسی ها نشان می دهد بدلیل استفاده مردان از کیف های کوچک برای حمل آی پد ،  زن ها به کیف های کوچکتر تمایل پیدا کرده اند. اما آیا به نظر شما این تغییرات منطقی است؟

این روزها اگر به دور و بر خود نگاه کنید متوجه می شوید که اغلب مردان کیف های سنگینی حمل می کنند. درست مثل زنان! و خیلی ها تکنولوژی را مقصر این موضوع می دانند.

مثلا، Today’s Daily Mail، نوشته است ، فروش کیف دستی های مردانه ۲۷۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است و این مسئله را به آی پد و سایر گجت هایی که مردان به صورت روزانه با خود حمل می کنند نسبت داده است. The Mail حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و مدعی شده ، کیف های دستی مردانه بزرگتر و سنگیتر از کیف ها زنان است. به علاوه در کنار این روند، سایز کیف های زنانه تا حدود ۶۱ درصد کاهش پیدا کرده است.شاید به این خاطر که گجت های زنانه معمولا کوچک تر و سبک تر است!

علت دیگر می تواند این باشد که مردان مجبورند گجت های خود را همه جا ببرند چون هر لحظه به آنها نیاز دارند اما در مورد زنان کمتر اینگونه است. و یا شاید زنان برای حمل آی پد و سایر گجت هایشان کیف جداگانه ای دارند و بنابراین کیف دستی معمولی آنها کوچکتر شده است.

برخی هم معتقدند که مردان با حمل کردن کیف های چرم بزرگ در حال پیروی از یک مد مردانه زیبا هستند!

به هرحال اگر وابستگی به آی پد آنقدر زیاد شده که برخی در حال پیاده روی در خیابان هم خیره خیره به آی پد خود نگاه می کنند پس  جامعه  قطعا باید اندکی نگران این موضوع باشد. به نظر شما اینطور نیست؟

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.