آیا فعالیت‌های شهید فخری زاده با مسائل هسته‌ای ارتباط داشت؟

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت بکار بردن عنوان «دانشمند هسته‌ای» برای شهید محسن فخری زاده گفت که شهید محسن فخری زاده ر حوزه پدافند هسته‌ای وزارت دفاع مدیریت می‌کرده و موضوع پدافند هسته و محشور شدن ایشان با دانشمندان هسته‌ای باعث شده بود که به چنین عنوانی شهرت داشته باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت های شهید فخری زاده با مسائل هسته ای ارتباط داشت؟ گفت: یکی از موضوعاتی که در حوزه دفاع بسیار جدی می‌گیریم موضوع پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای است که در این حوزه با تهدید جدی دشمن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه «موضوع پدافند شیمیایی، هسته ای و میکروبی در وزارت دفاع و نیروهای مسلح یک موضوع کاملا مهم و به روز است» اظهار کرد: پدافند هسته‌ای را شهید محسن فخری زاده مدیریت می‌کرد و یک کار گسترده ای را در این حوزه انجام داده است و ما امروز در این حوزه دارای محصول هستیم.

وزیر دفاع درباره علت بکار بردن عنوان «دانشمند هسته‌ای» برای شهید محسن فخری زاده نیز گفت: موضوع پدافند هسته و محشور شدن ایشان با دانشمندان هسته‌ای باعث شده بود که به چنین عنوانی شهرت داشته باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بعدازظهر جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت وی با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح و  پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.