آیت الله مهدوی کنی: انقلاب اسلامی ایران برای عدالت و گرفتن حق مردم رخ داد

به گزارش خبرآنلاین، سخنان و موعظه های اخلاقی آیت الله مهدوی کنی سحر های ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش می شود.
آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی در دهمین سحر ماه رمضان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همواره بر این موضوع تاکید داشتند که انقلاب ما انقلابی است تا احکام اسلام را پیاده کند گفت: انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوست تا معیارهای اسلام یعنی عدالت و گرفتن حق مردم را پیاده کند ولی این موضوع به این معنا نیست که از ابتدا می‌توانیم همه احکام اسلام را به طور عملی یک دفعه در جامعه محقق کنیم.
وی افزود: توجه به این نکته که جهت‌گیری‌های ما به سمت اسلام باشد ضرورت دارد زیرا سبب خواهد شد احکام اسلامی را پیاده کنیم زیرا شاهدیم که بعضی حکومت‌ها به دنبال عدالت نیستند و منفعت شخصی را در نظر می‌گیرند و این در حالی است که بعضی از حکومت‌ها نیز به دنبال حق مردم هستند و می‌خواهند مطالبات مردم را محقق کنند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یک روزه نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد تصریح کرد: با وجود اینکه دولت گام‌های زیادی برداشته است و در امر مسکن‌سازی موفق عمل کرده است اما نمی‌توان همه مردم را یک روزه خانه‌دار کرد لذا باید به این نکته توجه کرد که ما به سمتی حرکت ‌می‌کنیم که بنای حل مشکلات را دارد و پیروزی در این مسیر به کار عمومی بستگی دارد.
وی همچنین با اشاره به ضرورت تلاوت قرآن در ماه رمضان افزود: به روزه‌داران توصیه می‌کنم در این ماه به قرآن و مفاهیم آن توجه ویژه داشته باشند.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.