«آینه‌های روبرو» فیلم برگزیده جشنواره فیلادلفیا شد

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم در سه ماه اخیر جایزه بهترین فیلم داستانی از داوران جشنواره واشنگتن، جایزه فیلم منتخب تماشاگران جشنواره سیاتل و جایزه بهترین فیلم بلند از داوران فریم لاین در سانفرانسیسکو را نیز دریافت کرده است.
 

فرشته طائرپور تهیه‌کننده «آینه‌های روبرو» با اعلام این خبر، اضافه کرد این فیلم در ادامه حضور بین‌المللی خود، به زودی در جشنواره فیلم یوتا، جشنواره دوبلین در ایرلند و دو جشنواره در ملبورن و سیدنی در استرالیا به نمایش در خواهد آمد.

«آینه‌های روبرو» پیش از این نیز در جشنواره‌هایی چون مونترال، نشنال جئوگرافی، سیراکیوز، میامی سائوپائولو در برزیل، بوستون، تورنتو، لس آنجلس، اوکراین، کرالا در هند، آنکارا و آسیا پاسیفیک حضوری موفق داشته و جوایزی کسب کرده است.
 

این فیلم در پی اعتراض تهیه‌کننده به رفتار شورای صنفی نمایش و شرط‌گذاری برای اکران این فیلم، هنوز در ایران به نمایش عمومی در نیامده است.
 

شایسته ایرانی، غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ‌شاهی، مریم بوبانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی، هنگامه قاضیانی، صابر ابر و تورج منصوری در «آینه‌های روبرو» ایفای نقش کرده‌اند.

داستان درباره زنی کم‌تجربه و دارای ریشه‌های قوی مذهبی به نام رعناست که پنهانی مسافرکشی می‌کند. او روزی با زنی به نام آدینه روبه‌رو می‌شود و …
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.