آیپد اکتبر بزرگ می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تبلت بزرگ اپل در شرکت Quanta Computer به تولید می‌رسد که پیش‌تر احتمال می‌رفت با یکی از دو اندازه ۱۲٫۹ یا ۱۳٫۳ اینچ تولید شود. اما شایعات تازه حاکی از آن است که این محصول نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی دارد.
 
 
به گزارش فارس به نقل از دی‌جی‌تایمز، بر اساس شایعات تازه انتشار یافته، قرار است در اکتبر ۲۰۲۴ مدل تازهی از رایانه لوحی اپل با نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی وارد بازار شود و این طور که منابع آگاه در شرکت‌های تامین کننده قطعات مورد نیاز اپل می‌گویند، این تبلت تازه بازار آموزشی آمریکای شمالی را مورد هدف قرار داده است.
 
علاوه بر این گفته شده است که شرکت سامسونگ قصد دارد یک دستگاه رایانه لوحی با نمایشگر بین ۱۲ تا ۱۳ اینچ تولید کند. منابع آگاه بر این باورند که تبلت‌های بزرگ به طور قابل ملاحظه‌ای بر بازار جهانی اولترابوک‌ها اثر می‌گذارند.
 
تبلت بزرگ اپل در شرکت Quanta Computer به تولید می‌رسد که پیش‌تر احتمال می‌رود با یکی از دو اندازه ۱۲٫۹ یا ۱۳٫۳ اینچ تولید شود. اما شایعات تازه حاکی از آن است که این محصول نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی دارد.
 
علاوه بر تبلت، شایعه شده است که شرکت اپل قصد دارد در می ۲۰۲۴ مدل بزرگتر گوشی هوشمند آیفون را نیز روانه بازار کند. این گوشی هوشمند تازه مبتنی بر پردازنده ۲۰ نانومتری ساخت شرکت TSMC تایوان تولید می‌شود.
 
قرار است که تبلت بزرگ اپل هم مبتنی بر همین پردازنده تولید شوند. همچنین گفته شده است که قابلیت‌های این محصول شبیه به MacBook Air شرکت اپل با اندازه ۱۱ اینچ طراحی شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.